Luna har født. Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Som noen kanskje så, så var jeg litt usikker i går, for testen var så svak. Den er fremdeles svak, men jeg er ikke i tvil lenger. Jeg vet selv når jeg har prøvd en stund, at det alltid er spennende med symptomer, så her kommer de: Samme dag/dagen etter EL var brystvortene veldig såre. Etter ca en uke ble hele brystene veldig ømme og er det fremdeles. Litt mere trøtt, spesielt om morgenen. Litt uren hud...småkviser. Noe hjertebank og uro i kroppen...rart.. Mørke areola ca 5 dager før ikm (litt solbrent farge..rødlig) Litt kløe på brystvortene siste dagene nå... IKM i morgen eller torsdag. Klarer ikke slappe helt av ennå... Lykke til alle sammen.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Gratuler sa mye, håper jeg kan komme etter deg inn på 1.trimester, har IKM den 3 april
Luna har født. Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Håpe på dine vegne. Lykke til:)
Smurfeline87 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer!! Ønsker deg masse lykke til videre med den bittebittelille
Luna har født. Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 Takk skal du ha Jeg klarer ikke tro det ennå.....helt rart...blir et lite barn før jul...å for en fin jul det skal bli i så fall :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå