inos Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Håper jeg kommer her snart, men lurer inn nå for å høste noen svar hos dere som sitter på så mye kunnskap! Hvordan har puppene deres vært før ikm ved graviditet? Mine pupper var denne syklusen fastere og større 5-7 dpo, dpo 7 var de SINNSYKT ømme. Men 8 dpo var de ikke så ømme lenger, og ikke så faste lenger. Mitt spørsmål er da: Dere som har vært gravide med ømme pupper før ikm, holdt de seg like ømme hele tiden eller ble bare ømmere og ømmere om ikm, eller varierte puppene dag for dag? Skrulleuke med symptomjakt er ikke min favoritt, blir helt sliten av all kjenne etter og tenkingen som følger med! Klarer ikke koble ut, vil så gjerne bli gravid fortere enn fy etter SA i januar. Det var en uplanlagt graviditet, så klarer ikke si hvordan kroppen oppførte seg før ikm da...
Luna har født. Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Hei. Utrolig at jeg kan svare deg Jeg har nå tatt flere svake positive tester og det er ennå 1-2 dager til IKM. Mine pupper ble ekstremt ømme ca 8 dager før ikm og er det fremdeles. Ingen store forskjeller fra dag til dag. I tillegg klør de litt på brystvorten nå siste dagene...og er blitt litt mørkere, men ikke større på noen måte.. Lykke til:)
tegneseriedama Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Hei! Puppene mine ble "rare" og faste en uke før ikm, ble bare rarere og rarere og til slutt litt ømme. Spesielt på kvelden. Testet positivt to dager før ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå