Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Tenkte å reise til Mallorca i mai/juni med samboer og lillegutt på 18mnd. Har noen vært der og kan anbefale et fint hotell med baby/ barnebasseng, sandstrand i nærheten og helst mulighet til å trille ned til bygda/havna for å spise litt på kvelden?
hrmpf Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Vi var på Alcudia i sommer med vår gutt som da var 1 år å bodde her, http://www.ving.no/spania/alcudia/sunwing-resort-spa-alcudia på hotell Princesa. Fantastisk plass som satser på barnefamilier! De har også egne happy baby leiligheter. Og man bor så å si på stranden. Liten trilletur så er man i sentrum med koselige restauranter. Anbefales virkelig!!!! Vi kommer ihvertfall til å reise hit igjen
Maya_1 Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Nå vet jeg ikke hvor på Mallorca dere har tenkt dere, men vi var på Alcudia i høst og da bodde vi på et Hotell som het Sofia. Det var helt fantastisk hotell, beliggenhet og strand. Fin inngjerdet hage, masse trær så barna fikk litt skygge, og eget barnebasseng.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Takk for svar begge to =) Det ser ut som hotellet sunwing alcudia er ganske fullt booket. @ maya_01 : Hvor bestilte du turen til hotell sofia? Det ser veldig fint ut! Eller bestilte du fly og hotell separat?
Maya_1 Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Vi bestilte charter denne gangen, herfra: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Europa/Spania/Mallorca/Alcudia/Accomodations/Pages/Sofia.aspx
Lillemus Mei Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Det er 2 Sunwing på Mallorca, i Alcudia og Playa Bona. Alcudia er mest pop pga sandstranden men det var fullt, derfor var vi på Playa Bona. Det var ikke så fin strand så vi var kun ved bassenget. Det er den dyreste og mest stressende ferien vi har hatt, fikk ikke slappe av ved bassenget da ungen var vekk blandt ungene og det bare krydde av skandinavere og unger overalt. Aldri mer! Følte at de små ikke fikk noe igjen, det er sikkert kjekt for eldre unger men Sunwing er ingenting for de aller minste synes jeg. Da ville jeg heller bodd på et roligere hotell med barnebasseng, får litt mer kvalitet, ro og nærhet. Det har vi gjort tidligere når ungen var under 2 og det var betydelig bedre. Det var også blitt utrolig dyrt på Mallorca!! Takke meg til Kroatia..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Takk for svar =) Hvor gammel var ungen din da du var på Playa Bona? Gutten min er 16mnd nå... Ikke kult med stress i nærheten av bassenget! Har du noen tips i Kroatia? Er nok åpent for ethver hyggelig feriested!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå