Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen min vil gjerne at snuppa skal hete Anabell.

Jeg foreslo da Isabell...

Jo mer jeg blir vant til Anabell blir det jo finere, men likevel ikke helt overbevist.

Når jeg nevner det til venninner avfeier de Anabell ganske raskt...

Er det såå uvanlig?

Storesøster heter Maria.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141625644-isabell-vs-anabell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg rynker på nesen av Isabell. Det er for meg et harrynavn i jåleklassen. Men det er hvertfall bedre enn Anabell som er helt forferdelig.

Så uvanlig eller ikke uvanlig er ikke en issue her.

Maria er jo et nydelig klassisk navn - hvorfor ikke velge noe i den sjanger til neste også? f.eks.

Elisabeth

Ingrid

evt. Anniken eller Anne?

Ingrid har jeg faktisk foreslått, men det ville absolutt ikke mannen min.

Har ikke følelse på mange navn denne gangen, gitt... sist var det liksom bestemt før vi visste kjønnet... tar gjerne imot flere tips.

Elisabeth og Anne er i den nærmeste familie, så det går dessverre ikke...

Noen ganger hadde det vært enklere å vært alenemor ;) hehe

Jeg syns Isabell og Anabell er hakket for jålete. På grensen til det jeg syns er harry.

Maria er fint og ganske klassisk, så kanskje noe i den stilen her:

Amalie

Sigrid

Elise

Johanna

Nanna

Bella

Ameli

Julie

Viktoria

Lydia

Ovidia

Matilde

Henriette

Annonse

Takk for meninger og nye tips...

Jeg synes vel heller ikke Isabell og Anabell er jålete navn, men klarer ikke helt å bli 100% overbevist heller....

Isabell liker jeg jo kjempegodt, men der stopper mannen min meg...

Vi får "smake" litt mer på de tror jeg, så skal jeg vise han alle nye navneforslag når han kommer hjem =)

Annonse

Er det lov å si at jeg håper dere kommer på bedre tanker? Både Isabell og Anabell er rosa og klissete navn.

Dere begynte jo superbra med Maria, håper dere finner et fint og klassisk navn til neste også :)

Ella

Ellie

Synne

Vilde

Ane

Kaja

Jenny

Pernille

Petrine

Seline

Ida

må være noe litt eksotisk inne i bildet for at Anabel skal bli fint og ikke jålete synes jeg. Når jeg tenker på navnet Anabel tenker jeg på ei lita jente, kanskje adoptert med store mørke øyne og lange mørke lokker. Får det ikke til å passe helt på en lys, norskættet jente.

Jeg er enig med mannen din, Anabell er flott :-) Isabell er jeg ikke begeistret for - det er litt kaldt og hardt synes jeg... Liker for øvrig Annabelle (stum e) enda bedre enn Anabell. Så to helt skjønne små søstre på tv for en tid tilbake siden, de het Annabelle og Cordelia - smeltet helt jeg, både for jentene og navnene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...