Snakkelittmeddeg Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Som er en tro kopi av Gerrard Butler... Jepp, det vil jeg...
Trollmor m/ trolljente Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 det har jeg ønska meg en stund jeg også!
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Om de har like god hygiene som engelskmennene som besøker oss så tror jeg du ville stå over uansett hvem han lignet. .-p
Snakkelittmeddeg Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 Åhh neida, det eneste negative med Gerrard Butler er Jennifer Aniston Engelskmenn generelt klarer greit å sjarmere meg... Det er bare å åpne kjeften Skal alltids klare å få de renslig hehe
Ranveig R Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Eg er ikkje sikker på om eg taklar vegg-til-vegg-teppe på kjøkkenet, badet og do + utesko inne resten av livet "berre" for ein skotte altså. Har budd lenge nok i England til å få eit temmelig sterkt (hat)forhold til golvtepper. Men det er klart, eg har ikkje budd i Skottland, kanskje dei er meir reinslege der. Og kanskje ein kunne trent skotten til å sitte pent på ei hylle eller noko, vifte litt med kilten og snakke engelsk med herleg aksent, HEILT utan at han begynner å legge golvtepper - då kunne eg nok muligens tatt han i hus ja.
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2010 Haha herlig Men nå skal jo han komme til Norge da, og siden jeg plutselig fikk masse allergier så blir det ingen teppe i hus! skal alltids klare å få noen til å late som om de er lege å skrive et skriv om at det aldri skal inn noen vegg til vegg tepper.. Mannfolk er vel til for å formes litt Fnis, synes jeg ser det for meg med kilt og alt på en vegghylle ) Forresten så er naboen til en venninne av meg fra Leeds og de har ingen vegg til vegg tepper, så tror absolutt det går ann altså
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Det har jeg!! Hehe... og han er meget renslig. Mer enn meg faktisk! Det er forskjell på skotter og engelskmenn altså! Også når det kommer til renslighet...
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 Da inviterer han noen single kompiser over sjøen da? Og du til fest? hehe.. Har ikke så mange kriterier; høy, mørkt hår, blå eller brune øyne, renslig, glad i barn, liker å rydde og har lappen... For det har ikke jeg
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 De fleste skottene er ganske korte i forhold til norske jenter, så du skal være heldig om du finner en som er høyere enn deg. Hvis ikke du er litt kort da.. hehe.. Og mange er mørke med brune øyne. Vakkert!! Dessverre er de fleste jeg kjenner gift, så det er bedre om stikker en tur over en langhelg for å lete litt. hehe.. Min er høy og tynn og ser egentlig ikke så skotsk ut, men aksenten er nesten det deiligste spør du meg. Og den store..... fniis...
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2010 Oh no :s jeg er 172, og vil ha en som er hvertfall 180 Har store planer om en tur, men det blir ikke før til høsten igjen =) Irer og skotter klarer lett å lure meg uansett i grunn.. ) Det er jo et par irske puber i byn, så får vel begynne å vanke litt der i håp om å finne noen haha.. Desperat?? nja... Stor?? hehe... Da har du sikkert vært heldig Ha en fin dag, nå tusler jeg ut i regnværet en tur =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 haha.. ble litt redd et øyeblikk men du får ikke min skotte.. haha... for jeg deler ikke
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 Jeg hadde en skotte men han var gaggu ingen kopi av Gerard Butler desverre... Da hadde jeg karnsje hatt han ennå istede for å sendt han tilbake lol
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 gaggu skulle være jaggu gikk litt fort der
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2010 Lammekjøttet, haha nei han skal du få ha for deg selv altså Skal være singel han skotten jeg skal kidnappe Det er vel med de som med nordmenn, ikke alle er lik Men om jeg noengang får en skottemann så blir det ikke mange samtalene vi har med hverandre.. Jeg hater å snakke engelsk når jeg er edru, og jeg kan ikke drikke hver dag heller Så han får ta seg av snakkingen så går jeg rundt med vannplaning hele dagen hoho
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 hah.. om du ikke liker og snakke engelsk til vanlig så prøv og ha sex på engelsk.. haha.... det er mye vanskligere en man skulle tro for vær gang han sier noe eller spør om jeg har det bra så må jeg tenke dødslenge for å finne noe bra og si - det er begrenset hvor mye jeg greier i en sånn situasjon.. haha men skotter er og anbefalle på det sterkeste de kan mye som norske menn under 40 har glemt i likestillingsprossessen.. haha
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 23. mars 2010 Haha ha sex på engelsk faktisk Merket ikke noe forskjell der gitt.. yes yes yes ahhh Men det er helt sikkert anderledes på skotsk vis Det tror jeg faktisk altså Skal greit ut på en irsk pub i helgen!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 haha.. yes yes yes ahh.. delen greier jeg også altså men det er jo ikke 2 timers stillhet heller man må jo si noe... hahah. ihvertfall når han spør.. hehe.. han klaget på at jeg svarte det samme vær eneste gang han spurte om jeg hadde det bra... hehe.. også prøvde jeg og fortelle at det ikke er lettest og svare på spørsmål på engelsk i en slik situasjon. da så han bare rart på meg.. haha irsk pub i helgen blir bra haha.. kanskje norge er skottskemenn sitt paradis? masse jenter som liker og være pinssesser der ute.. haha
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 23. mars 2010 hihi pinssesser???? er det liksom litt lavere status enn pRinssesser? yes love, yes darling, jadu.. synes sånne ting blir helt feil på engelsk jeg.. hehe det blir så grovt for en stakkars gammel dame Du må ha en fin natt, nå går jeg å legger meg og drømmer om fine skotter i kilt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #19 Skrevet 23. mars 2010 pinsesser er høyere status en prinsesser... hihi.. det er jo mye mer kjeldent haha.. for grovt for en stakkars gammel dame.. haha. kos deg med drømmene du han dukker nok opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå