Gå til innhold

i fra i mårra

Anbefalte innlegg

Skrevet

starter jeg ett sunt og godt kosthold :) gleder meg,men bli å savne sjokoladen min :/ mn er motivert nå :) så har dere ideer om sunn og go mat så er jeg kjempe takknemeli for det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så bra for deg og babyen din!! :))

Det finnes utallige tips med sunn og god mat. Tenk at du skal spise mest mulig proteiner, vitaminer, fiber og drikke masse vann. Hold deg til rent kjøtt, farsemat er aldri bra for noen.Husk selvfølgelig også frukt og rikelig med grønnsaker Spis grovt brød med magert og sunt pålegg, hold deg unna syltetøy, sjokoladepålegg osv. Det er ganske logisk, egentlig :))

HVIS du er bekymret for sjokoladen din og får skikkelig søtsug: Lag SMOOTHIE! Sunt og godt, og ENKELT! :)

(TIPS: rasp litt kokesjokolade med minimun 70% kakao og bruk det som litt topping på smoothien en gang i blant; deeejlig :)) ) http://www.klikk.no/mat/drikke/article267073.ece

Da får du i deg frukten du trenger hver dag også :)

Husk bare at du ikke skal slanke deg når du er gravid, målet må være å gi barnet et sunt utgangspunkt :)

Forresten; litt søtt må man ha! Pass bare på at det ikke blir for masse hver dag. NYYYYT sjokoladen din en gang i uken, da får du ny motivasjon til resten av tiden :)

Lykke til :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...