Klar for nr2 **med spire** Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg hadde 5 svakt positive tester iløpet av tre dager. de var veldig svake. men tydelig positive. brukte 3 forskjellige tester.. Begynte dessverre å blø. ikke så mye egentlig. men som en liten mens. så ble testene mine negative. var 4-5 uker.sånn ca. vet ikke helt nøyaktig EL. men utifra d jeg tror var el slim og som passet med når jeg testet positivt stemmer d sånn ca. vet heller ikkje når ikm var. så kunne jo også vært kjemisk gravid? hadde ondt i ryggen og det hadde jeg hatt i en uke. hadde d også i mitt forje svangerskap som gikk bra. jeg hadde også symptomer som kvalme, dårlig matlyst, kjempe ømme brystvorter, trøtt, orket ingen ting og hode pine. helt likt som sisr gang. alt dette forsvant med blødningene har snakket med legen om de svake testene. og at jeg begynte å blø. for så å få negative tester. virka som at han bare trodde testene var falsk positive. men d går no ikke? ikkje 5 tester.. blødde bare 4 te 5 dager. og har ikke noe smerter eller noe som sier at d skal være noe galt. er d nødvendig med noe undersøkelse. eller kan jeg stole på at alt er som d skal nå?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Legen mener kanskje at du har hatt en kjemisk graviditet - dvs at egget bare har streifet livmorveggen. Nok til å avgi hcg = svakt positive tester og deretter blødning.... De fleste som ikke er i en "prøvesituasjon" merker ikke engang disse graviditetene, men merker bare at mensen kommer noen dager forsinket... For deg er det likevel en reell gravdiditet - du har blitt lykkelig over positiv test - og deretter fått det revet fra deg...men - 50% av befruktede egg ender vandringen slik... Det er ingenting som tilsier at det ikke skal gå slik neste gang - så jeg ønsker deg virkelig lykke til!!! Men - om du skulle oppleve flere ufrivillige aborter er det viktig at også denne blir registrert...du har jo krav på utredning etter 3. Håper inderlig du slipper å oppleve det da! Trøsteklem
snartmammapåny Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg hadde en SA i uke 8 sist, var ganske sikker på at alt var over, men var greit å få bekreftet det skikkelig av en lege og UL. Så kunne jeg nullstille meg og gå videre mot nye forsøk. Er du usikker så ta deg en tur til lege å få det bekreftet. Blir nok gjerne med blodprøve for din del siden du er så tidlig, men kanskje får du en ul sjekk også.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 Takk for svar begge to. vi er nok mer var for symptomer når vi prøver å bli gravid. men grunnen til at jeg tetset var at jeg hadde gått ei uke å vært kvalm. spesielt etter at jeg hadde sovet. var kvalm og spydde i 5 mnd sist gang. så både den spesielle kvalmen og andre symptomer var helt lik som sist gang. Pånigjen: jeg er ikke usikker på om jeg har mista. siden testene er negative nå, og symptomene borte. tenke bare på om d er lurt å sjekke at d ikke er noe igjen der. men var jo så tidlig. så var nok bare egget som ikke fikk festet seg skikkelig. Får bare prøve igjen. er bare 4 mnd siden jeg slutta på p- plaster. så har jo ikke brukt så lang tid i forhold til med han vi har. der tok d tre år før jeg ble gravid.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Kan være lurt å registrere at du mistet, i forhold til at da kan du kreve bedre oppfølging og flere ultralyder når du blir gravid igjen. Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå