It's all about me Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 BabyBjørn. Fordi den gynger så fint med barnet og de elsker den lenge pgs det. I tilegg kan den brukes tidlig av pga at den er så godt som flat på nederste hakk. Og så er den lett å vaske og like lett å ta med steder.
maimaimai Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Min stemme går til Babybjörn sin. Enkelt og godt prinsipp, litt hengekøyeaktig og babyen klarer fint å få den til å gynge selv. Vet den har vunnet best i test i sin tid også.
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Vi var veldig fornøyde med vår Baby Bjørn Balance til snuppa. Den kunne hun bruke fra hun var nyfødt, hun klarte å gynge med den selv fra hun var liten, den kunne brukes som matstol frem til hun kunne sitte selv - og trekket var kjempelett å vaske i maskinen. Også så den fin ut i stua (",) - og tar null plass og er kjempelett å slå sammen og putte i kofferten hvis man skal på ferie (",) Og nå som hun er "stor" (15 mnd) er den visst digg å bruke som lenestol (",)
bondeknøl Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har sykt lyst til å kjøpe babybjørn både jeg og samboeren hadde det da vi var små..
ormeynglet Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Vi har også Babybjørn og er veldig fornøyd med den!
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 Ok, er tydeligvis ikke tvil om hva som må kjøpes... Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå