Blomst90 Skrevet 22. mars 2010 #1 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, da ble jeg også medlem her inne. 19 år, og andregangsgravid. November i fjor mistet vi sønnen våres i en dødfødsel som var lang og smertefull. Nå ble jeg gravid på p-piller, og samboer gikk fra meg. Han mente dette var toppen av all krangel og at det ikke kom til å gå.. Så nå sitter jeg her, i et vanskelig svangerskap hvor så mye kan gå galt, jeg sørger og savner min tidligere kjærste. Han er iskald og avviser meg helt, han vil ikke ha noe med meg eller ungen å gjøre. Han svarer ikke på tlf, mld eller noe. Han er skikkelig sur og det virker som om alt vi hadde sammen ikke betyr noe. Dette gjør så vondt, dagene er lange, nettene er vonde. Alt jeg tenker på er han, og at jeg så sterkt skulle ønske han ville ha meg igjen, gi oss en ny sjangs.. Hva skal jeg gjøre for å eventuelt få han på banen igjen ? Jeg elsker han, og innerst inne tror jeg han savner meg selv om det slett ikke virker som det. Denne mannen som ellers er så from og god, plutselig er jeg søppel med barn i magen som ikke betyr noe Han har i tillegg to andre barn som han har fulgt hele veien, så det er sårt å være den dama som må være alene..Jeg føler meg overkjørt, ensom og ubrukelig..sukk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141624346-savner-eksen-er-redd-for-%C3%A5-v%C3%A6re-alene/
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Uffa, får vondt i hjertet mitt av deg! Mitt råd til deg er nok å gi han litt tid og fred. Så kommer han nok snikende til slutt. Om ikke for deg, så i hvertfall for barnet. Krysser fingrene mine for deg og barnet, at han vil ta til fornuft! Til da, så prøv å kos deg med den voksende magen og den lille babyen som ligger inni der og bare venter på å få treffe Mammaen sin! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141624346-savner-eksen-er-redd-for-%C3%A5-v%C3%A6re-alene/#findComment-141626689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå