mov:) Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har hatt litt blødninger og brunt utflod i d siste,så da bestillte jeg meg ul. Og i dag fikk jeg d bekreftet,at alt sto bra til:) fikk se fosteret,og hjerte slå,og fikk høre hjerteslagene:) HELT FANTASTISK!! ER 6+5 I DAG:) Så til helgen skal vi fortelle d til svigerforeldrene mine d,og i påska skal vi reise til min hjemplass,der foreldrene mine bor(50 mil unnna),og fortelle d til dem:) så da skal de få et påskeegg med påskegodt,smokker og et ulbilde i:) d regner jeg me blir en fin påskegave:)
håpet omden lille... Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer så mye, så hyggelig for deg:)) Ønsker deg masse lykke til og kos deg masse med spire i magen:))
Nurk er velkommen Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer så utrolig mye!! Det er så godt å høre om alle som har blødninger og går bra med:) Hehe, det høres ut som et perfekt påskeegg, og en veldig god ide:) Lykke til videre!
mov:) Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 takk takk:) storkoser meg:) og gleder oss veldig til påsken:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Så kjempe bra mov:=))) Gratulerer. Nå kan du slappe av og nyte at du fikk se et bankende hjerte. Hjelper så mye å være på tidlig ultralyd.
lykkelig79mod Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 He he, det høres ut som en kjempeflott plan for å fortelle det, tipper de blir glad Her vet foreldrene våre det, men har en sønn som skal få vite det i påsken om alt viser seg å være fint.. Må finne en kjekk måte å gjøre det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå