Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt blødninger og brunt utflod i d siste,så da bestillte jeg meg ul.

Og i dag fikk jeg d bekreftet,at alt sto bra til:)

fikk se fosteret,og hjerte slå,og fikk høre hjerteslagene:)

HELT FANTASTISK!!:) ER 6+5 I DAG:)

Så til helgen skal vi fortelle d til svigerforeldrene mine d,og i påska skal vi reise til min hjemplass,der foreldrene mine bor(50 mil unnna),og fortelle d til dem:)

så da skal de få et påskeegg med påskegodt,smokker og et ulbilde i:) d regner jeg me blir en fin påskegave:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, så hyggelig for deg:)) Ønsker deg masse lykke til og kos deg masse med spire i magen:))

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!:D Det er så godt å høre om alle som har blødninger og går bra med:)

Hehe, det høres ut som et perfekt påskeegg, og en veldig god ide:) Lykke til videre!:)

Skrevet

takk takk:) storkoser meg:) og gleder oss veldig til påsken:)

Skrevet

Så kjempe bra mov:=))) Gratulerer. Nå kan du slappe av og nyte at du fikk se et bankende hjerte. Hjelper så mye å være på tidlig ultralyd.

Skrevet

He he, det høres ut som en kjempeflott plan for å fortelle det, tipper de blir glad :D Her vet foreldrene våre det, men har en sønn som skal få vite det i påsken om alt viser seg å være fint.. Må finne en kjekk måte å gjøre det på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...