Mon tro.. Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hei Noe som kjenner seg igjen? Tok en test, men den var self negativ..
mamma til twins Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Siste gang jeg var gravid var jeg kvalm en hel uke før IKM, så min erfaring er at alt er mulig. :-)
Mon tro.. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 Hei!! Takker for svar:)!! Ja, hadde du andre symptomer også? Når testet du positivt da?
mamma til twins Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Hadde også ømme pupper! Jeg testet ikke før jeg var 5 uker på vei fordi graviditeten kom litt overraskende på meg. Så jeg nektet vel å innse fakta. Kommer nok til å teste tidligere neste gang ja.
Mon tro.. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2010 Ah da så....hehe, ja det skjer jo det og:)!! Her er det kvalme og svimelhet, så kjenner jeg vel at jeg begynner å bli syk, vondt i hals nakke og er varm, men jaja, gir alt for en spire!! Er du på ann igjen nå du da?
mamma til twins Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Jepp, på'an igjen i skrivende periode faktisk. He he. Men har IKM en uke etter deg, så venter spent på symptomene. Lykke til! Håper den sitter!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har også IKM 27 mars og i dag kom kvalmen veltende over meg... Det begynte etter lunsj på jobb og siden vedvart! Men det er ikke slik at jeg vil kaste opp. Er bare kvalm og føler at jeg har det i halsen dersom du skjønner hva jeg mener... Lykke til til oss den 27 da:)
Mon tro.. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2010 Hei du! Ja, her er det kvalme fra rundt 15 tiden til jeg legger eg. Hiver i eg cola og ritz kjeks, men tørr ikke håpe for mye, blir bare skuffet. Ligge bare å ulmer i hele kroppen her ikke i halsen... en har matlysst på kvelden da så merklich! andre symptomer?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har hatt litt stikninger i bryst og mage, men ikke så mye som forrige gang. Trøster meg med at det sikkert er fordi puppene og livmoren ble strekt forrige mnd. Mistet den 26 februar i SA. Var da i uke 5. Blødde bare en og en halv dag så vi satte i gang igjen for fullt siden jeg tenkte at kroppen min sikker var klar for det. De usikre her er når jeg hadde EL (hadde en positiv test den 12 mars), så vi har omtrent holdt på som kaniner annen hver dag denne mnd. Ellers har jeg ømme brystvorter og frostrier, samt veldig hvitlig utflod. Dette er også likt som sist. Er i dag trolig på dag 10 etter EL, og har ikke hatt spotting/festeblødning som jeg hadde i forrige mnd på dag 10, samt hodepine. Det bekymrer meg litt.
Mon tro.. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2010 Hh, så trist at du mistet da, men dog så bra at du føler at det går fint å prøve igjen allerede!! Ja, men det hørrtes jo bra ut da, disse symptomene dine! Jeg har spottet og vært kvalmen siden Torsdag ettermiddag og kommer til å bli lei meg hvis jeg har gått så kvalmen så lege, også er det nothing lissom... Jeg har ikke barn fra før da.. Men ja. hmhm stikker det i magen? Gud bedre, så mange forskjellige symmptoer så eksisterer..hehe litt komisk og da:) Men sånn hvitaktig utflod er vel bra tegn? Men de sier jo at ingen svangerskap er like så da er vel ikke alle unnfangelser like heller...hmhm:) De ømme brystene har jeg ikke noe av det bekymrer meg litt, for det føler jeg ALLE har som første graviditetstegn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå