snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har dere tenkt til å fotografere / filme under fødselen eller ikke?
Tezz78 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Det ble tatt litt før og rett etter med mine to forrige, film hadde for min del vært uaktuelt.....!!!! Under selve fødselen var pappaen like opptatt av fødsel som jeg var
Pixie Power Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Vi tok det "vanlige" rett etterpå, på brystkassen min. Men ellers føler jeg virkelig ikke for å bli fotografert eller filmet(!) i den tilstanden, hehe
<3tobarnsmor<3 Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Vi tok ikke noen bilder under fødselen første gang, men masse bilder etter at jenta hadde kommet ut. Har planer om å gjøre det denne gangen også. Filming under fødselen er uaktuelt her også.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Under forrige fødsel tok sambo en del bilder før det stod på som verst og masse bilder rett etterpå så klart. INGEN bilder fra selve pressingen og timen før for da var jeg ikke i modus akkurat. Men vi har noen bilder fra jeg sitter hjemme og prøver å spise frokost mellom riene, til badekaret på sykehuset, med lystgassen som smertelindring i senga og deretter ingentin før han var vel ute. Synes det er veldig kjekt å ha disse bildene å se tilbake på nå for det er ingen skumle bilder i det hele tatt og jeg ser tilbake på fødselen med glede når jeg ser bildene. Det er ikke bilder jeg viser frem til andre, men bilder jeg og sambo av og til ser på og mimrer og han forteller meg det jeg ikke husker osv. Kommer noik til å gjøre det samme nå, men IKKE blod og gørr og smertevridde ansikt for å si det sånn:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Under selve fødselen var foto/ film uaktuelt, både fordi jeg selv var helt borte i "smertekoma", og ikke tålte at mannen min tok på meg en gang, og fordi vi rett og slett ikke tenkte på det eller følte det var naturlig der og da. En fødsel er jo temmelig intens kan man si;) Men da jenta var trygt plassert på brystet mitt og navlesnoren klippet, tok mannen de obligatoriske "blå-og-skrukkete-lite-nurk-på-puppen-til-mamma"- bildene, og videokameraet brukte vi også litt de første dagene på barsel=)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2010 Jeg så fødselsbilde hos ei venninne i dag, og ble overrasket over hvor fine de var.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Om samboer føler for og rekker å ta så må han gjerne gjøre det. Det er minner for livet selvom man ikke ser ut som et glansbilde. Det er ikke så nøye! Men bilder før (om det blir tenkt på) og definitivt etter når lillegutt ligger hos meg, det må vi få til:-)
Jentemammaen Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Tar bilder like før, og når babyen er ute. Sånn gjorde vi det sist, og det gjør vi nå også...
lindaa87 Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 tok veldig anonyme bilder under selve press og rie fasen, ingen nærbilder av ansikt og ingen naken hud o.l. fint å ha nå,men hadde da en tante med som er glad i å ta bilder, kunstner;)
2 boys & now pink Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Med de to andre guttene mine ble det tatt bilde på begynnelsen før far/ og bestemor fikk andre ting å være opptatt av og etter barnet var kommet.
floweria Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 jeg synes det er litt rart at folk vil filme jeg...litt kjipt å få med seg fødselen igjennom en linse liksom...går glipp av the real deal Men det er nå min mening! Jeg vil ikke at min mann skal være opptatt av slikt når vi er midt oppi noe så spesiellt iallefall! Minner er de beste minnene Men bilder av den nyfødte er en selvfølge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå