*mamle <3 2011* Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Det har jeg også ;D Er 3 dager over IKM og har vært kvalm og øm i magen i to dager nå. Håper vi lykkes begge to da!!!!
*3 prinsesser* Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 Krysser fingrene for oss:D Har du klart å vente med å teste til nå? Så flink du er:D Jeg trodde jeg hadde IKM i morgen, men kan være 24 ell 25 og....
*mamle <3 2011* Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Testet på IKM dagen som var på fredag.Negativ off course! Men siden jeg bare fikk bittelitt blod og brun utflod i går,samtidig som jeg var kvalm og øm i magen så må jeg teste i dag også.. Skal du teste i kveld eller i morgen tidlig?? Litt usikker siden de sier det er best på morgen urin. Lykke til ;-D
*3 prinsesser* Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2010 Skal prøve å vente så lenge så mulig med å teste, selv om det ikke er lett!!! Men venter i alle fall til i morgen tidlig, gjerne også noen flere dager. Tenkte å teste om morgenen uansett;-) Kan du ikke gi meg beskjed om resultatet når du har testet? Når tester du?
*mamle <3 2011* Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Blir vel så fort det lar seg gjøre ;-D
*mamle <3 2011* Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Da var det gjort å svaret..................................IKKE GRAVID!!!! Men har hatt litt variable sykluser på 30-24 dager,så muligheten er vel der fortsatt :-) Fortsatt kvalm og øm i magen.. Har en test til som må brukes hvis det ikke skjer noe om 3 dager!
*3 prinsesser* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 Så kjipt! Krysser fingrene for at det forsatt er håp for deg....jeg fikk tante Rød på besøk i dag:-( Så det ble ingen testing på meg. Hadde ikke trodd at jeg kunne være like ivrig på å bli gravid med nr 3 som nr 1, men det er jeg nå en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå