TanteTroll Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Og er dermed endelig i gang! Er det flere enn meg som starter med spray i dag eller løpet av uken?
jente_80 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 hei hei! starter med synarela på fredag. Dagene går såå treige, og jeg ser virkelig fram til å starte hele prosessen, og ende opp som en levende hormon Så nå skal røyken stumpes, festskoene legges på hylla, og har store planer om å fylle dagene med først deilig påskeferie, så rolige dager på jobb, trening, kjæresten og ellers ting jeg liker å gjøre. Føles nesten som om det blir et nytt liv... og det kan det forhåpentligvis bli etter hvert også. Er det ditt første forsøk? Det er mitt første....
J73 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Starter med spray på fredag jeg også. 1. gang for oss og er veldig spent. Vi skal til Trondheim. :-)
TanteTroll Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 Ja det er første IVF for oss. Har hatt 3 forsøk med AIH, men ingen hell der gitt. Startet med suprecur i dag, så nå skal det sprayes 4 ganger om dagen. Spennende da, og godt å være i gang:-)
jente_80 Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 hey, så moro! Da er vi helt likt..!.. foreløpig Og Trondheim her også!
jente_80 Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Tar du nesesprayen som en helt vanlig spray når du er tett i nesa, eller? Jeg kom over en bruksanvisning på nett her om kvelden. Og det var ikke med måte hvilken bruksanvisning det var. Stå me hodet bøyd, ikke gjør slik, men sånn og sånn osv osv. Dusj litt i lufta før start for å sjekke trykket, men ikke for mye for da sløser man med medisinen bla bla. Man blir jo nesten paranoid av å lese alt man kommer over på nett
TanteTroll Skrevet 4. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2010 Ojsann, så visst ikke denne før i dag jeg:-) Ja du kan ta den på samme måte med tett nese. Bare snyt deg først! Å stå med hodet bøyd framover er forresten et bar tips når det gjelder vanlige nesedråper også;-) Hvordan går det med deg og eventuelle bivirkninger? Jeg var svimmel og skikkelig uggen de første 5 dagene, men har vært i fin form etter det. Så håper det fortsetter sånn:-)
hirse 76 Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Starter med spray torsdag 8 april Gleder meg bare til å komme igang!! Vi krysser fingre for minst mulig bivirkninger!! Hører til i Haugesund
sommerhåp <3 Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Hei! Starter onsdag her, er spent på bivirkninger! Har dere merket noe til dette enda eller er det for tidlig?? Hvor lenge skal dere spraye?? Skal starte med sprøyter 23/4. Lykke til
TanteTroll Skrevet 5. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2010 Hei! Svimmel og uggen de første 5 dagene, men etter det har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Bruker Suprecur. Usikker på når sprøytestart blir, men uttak/innsett er beregnet til uke 17.
jente_80 Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 hei hei!! Har nå gått på spray siden forrige fredag, og har ingen bivirkninger what so ever... merker ingenting, gitt! Er forresten 2 dager over IKM (eller hva det nå heter) Men det er vel kanskje normalt når man går på spray. Men jeg synes forresten ikke at jeg har heeelt dreisen på sprayinga. Kommer som oftest en sprut, og ikke en fin dusj som på vanlig nesespray for tett nese osv... mulig jeg bommer og treffer neseveggen eller noe... men så lenge det ikke kommer ut igjen så håper jeg det går fint. Skrekksenario nå er at sykehuset sier at jeg har fått i meg for lite Synarela.. hehe.. men satser på at det går fint Starter på sprøyter (puregon) om 8 dager... iiik!!!!
sommerhåp <3 Skrevet 8. april 2010 #14 Skrevet 8. april 2010 Syns heller ikke den sprayingen er like enkel, for det renner da litt ut igjen? Flere som har erfaringer med det? Mulig man blir litt for opptatt av alt, men man er jo redd for å gjøre feil.. Merker ingenting etter to dager spraying, så håper det fortsetter sånn litt til. God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå