Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er faktisk 89,2 % sjanse for at alt går BRA bare fra femte uke! Jeg minner meg selv på det hundre ganger om dagen - kanskje det hjelper enda mer å si det til flere enn meg selv..? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hjalp meg veldi ihvertfall at du sa d :)

bekymrer meg så mye!må bare slutte å lese om sa og ma for æ drøm om d på natta.

så takk :)

Skrevet

Jeg gjør det jeg også. Drømmer at det går galt og er redd for alt hele tiden. Men på sånne sider som det her så samles jo gjerne mange som har vært igjennom mye, så det er nok ikke representativt for befolkningen sånn egentlig. Alle forumtråder som jeg ser inneholder sånne skumle temaer må jeg rett og slett bare holde meg unna. Det blir hvertfall ikke noe lettere om vi skal bekymre oss hele tiden!

Du har en fra før du? Hvordan var du mentalt da? ;) Dette blir forhåpentligvis vår første, så alt er veldig nytt. Er ikke lenger enn 5+5 enda heller da, så det synker vel ikke inn helt enda. Jeg har vel bestemt meg for å bestille privat ul i uke tolv, så får jeg legetime og en tidlig sjekk nærmest samtidig. Selv om uke tolv virker leeeeenge til enda!

Skrevet

ja det er veldi slitsomt å bekymre seg,vær gang jeg er på do må jeg se på papiret.så fra i dag ska jeg ikke lese mer.

ja jeg har en på 4 år :) sist jeg var gravid leste jeg om dødfødsler en del så gjor at jeg gruet meg veldi t fødseln.ellers va d hormona som svinga mest,uff det kan være ganske slitsomt.di er tilstede igjen nå kjenner jeg,veldi følsom og tar fort til tårene..

kan tenke meg du er spent ja,første gangen er jo meget spesiell :) nyt og slapp av,selv om hormona og bekymringer er dr,så e d mye kos og en spennede tid :)

så får vi x fingrer for at alt går kjempe bra :)

Skrevet

Absolutt - og i lige måde! :)

Skrevet

Jeg er ny på dette, nettopp funnet ut at jeg er gravid. Er nå 4+4.

Disse 89,2 prosentene, er de regnet utifra siste mens eller unnfangelsen?

Skrevet

Ååh, så bra!! :) Er veldig bekymret for å miste, men nå har jeg snart prosentene på min side vertfall :)

Takk for svar!

Skrevet

Jeg var på UL i går 7+1 og fikk se et hjerte som slo. Gynekologen sa at hvis man ser et hjerte som slår (det starter å slå 5+1) så er det over 80% sjangse for at det vil gå bra.. Dvs at selv om du er lengre enn 5+1 VET man jo ikke at hjerte slår før man har vært på UL, så derfor jeg syntes det var fint å sjekke..

Skrevet

Tusen takk skjønne du, slike prosenter liker vi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...