Gå til innhold

Er det bare vi som har en ok barnehage...?

Anbefalte innlegg

Når jeg leser de forskjellige innleggene her så innser jeg virkelig hvor heldig vi er. Har en barnehage som vi er fornøyd med. Alt er på ingen måte perfekt, og det er mange småting jeg tenker at dette var en upraktisk løsning, skulle ønske de heller ville gjøre sånn etc. Men når jeg leser her om kjefting og skriking fra de ansatte, knipsing på fingre og andre ting så ser jeg jo at våre "klager" er bagateller.

Egentlig så skulle vel alle barnehageforeldre tatt seg en titt her inne, så kanskje de ser at deres barnehage faktisk ikke er så verst likevel :)

Fortsetter under...

Jeg er superfornøyd også:))) Både med lokalene, uteområdet og de ansatte:) Virkelig ikke noe å sette fingeren på. Det er en idrettsbarnehage, og de er mye på tur og mye aktiviteter, barnehagen har egen kokk og de får 3 måltider pr dag. Varm lunsj hver dag, kun hjemmelaget mat. Kjenner meg lite igjen i syteinnleggene ja:)

vi var veldig misfornøyde med bhg, både fordi ungene ikke ble passet ordentlig på, ble kjeftet og skreket til, slengt stygge kommentarer og tatt hardt i armen og fordi de glemte å gi viktige medisiner, kledde på dårlig når det var veldig kaldt (selvom varmt ulltøy lå i hylla) og at de veldig sjelden var ute. Det var en veldig rotete og uorganisert hverdag og en urolig barnegruppe.

Men heldigvis fikk vi flyttet henne til en annen barnehage og nå stortrives hun og vi er sååå fornøyde. De passer godt på barna, snakker vennlig og bestemt til dem, tar seg tid til å bli kjent med og "se" hvert barn og er masse ute. Vi merker at hun er tryggere, roligere og mer utadvendt enn hun var før og det er fantastisk å kunne levere barnet sitt og vite at hun får en god dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...