Gå til innhold

Noen som bruker vanlig bommullsbodyer utenpå tøybleier til nyfødte?

Anbefalte innlegg

Hei=)

Jeg skal ha min første baby, og vi veldig gjærne få til tøybleier. Jeg har kjøpt noen brukte formsydde og masse med ullbukser, brettebleier finner jeg hjemme hos mamma, og så har jeg kjøpt noen få helt nye=) Bare for å flotte oss litt.

Brettebleiene tenkte vi egentlig at det funker best med i starten. Men vi vet jo så lite. Fikk noen gode tips av hun jeg kjøpte bruktbleiene av, det var koselig. Og hun sa dette med bommull. At bodyen blir fuktig om du putter den utenpå ullbuksa.

Så da er mine spørsmål: Må vi bruke ullbukse fra starten? Hva er alternativene egentlig? Går det med body uten ull imellom? Er det ok og bruke ullbodyer midt på sommeren?

Takker for svar =)

Fortsetter under...

he bruker vi alltid vanlig body utfor ullbuksen. kan bli litt fuktig di første gangene etter at ullbuksen er nyvasket og nettopp fått ullkur, men når ullbuksen er tett, så blir ikke bodyen fuktig. ikek vært noe problem her iallefall, verken på storebror eller lille baby=)

viss du ikke vil bruke ullbukse, så finnes det jo mange andre sperrelag du kan bruke istedet=) pull-sperrelag, fleece o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...