mimie Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Dere som er hos akupunktør, hvor settes nålene på dere? Jeg får mine i føttene og en i hver legg. Jeg lurer på hvor dere får deres, for jeg leste et eller annet sted om ei som fikk nåler i ørene... Jeg har vært inne i min 2.pp med akupunktur nå, og det ser ikke ut som at det hjalp denne mnd heller...sukk... Er kanskje ørene et bedre sted mon tro..?
Carina har to små gull Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg fikk mine rett over livmor 4 stk, 1 på hver fot og på armene og en i hodet. Jeg ble gravid da, men mistet. Hun vekslet mlm å ta akupunktur på magen og i korsryggen annenhvergang. Var der to gang i uka gjennom en hel syklus
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har gått til to forskjellige akkupunktører. Den første var også fysioterapeut. Hun satt i magen og på leggene. Jeg ble ikke gravid i den perioden jeg gikk til henne, men jeg fikk regelmessig mensen. Noe som var et stort pluss, siden den alltid har vært uregelmessig. Nå går jeg til en annen som virker mye proffere. Hun setter kun i øret, og så får jeg fotsoneterapi. Jeg har vært gravid en gang mens jeg har gått dit, men jeg mistet dessverre. Men jeg går fortsatt dit, for jeg har stor tro på den type behandling:-)
Gjest iliis Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Jeg får i nesa, legger, armer, føtter. panne, tomler og mage. Han varrierer litt hos meg..
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Jeg går nå en gang i uken, hvor de settes spørs litt hvor i syklusen jeg er. Hun er også fotsone terapeut så får det også når jeg er der. Jeg får en nål i hodet, ved ankelen, kneet(nesten ved låret på innsiden).En ved hver eggstokk også ved livmoren. noen ganger i hånden, men den ikke etter el... Får også en nål mellom øynene, den er for å slappe av i tankene rundt det å få barn! har aldri hatt regelmessig mensen men nå har jeg fått den to ganger på 2 mnd og i forrige mnd fikk jeg smile fjes på el testen. kjempe begeistret;)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 ikke i forrige mnd men forrige uke jeg fikk smile fjes, gikk litt fort i svingen her;)
kmne+ida+sara Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Den syklusen jeg gikk til akupunktur (og ble gravid - er det fremdeles! 16 uker nå) fikk jeg nåler i armene, i hodet, i leggen og kneet, i tillegg til ørene! (Kanskje det var meg du leste om?) De i ørene var sånne små knotter som skulle sitte i til de datt ut. De satte hun for å snu tankemønster og få vekk negative tanker. Og det er jeg overbevist om at fungerte!!! Hun satte sikkert 6-7 nåler i hvert øre, og de gjorde veldig vondt... (Jasså, så du er kontrollfreak du ja, var hennes kommentar når jeg akket meg litt) ) Jeg bor i Bergen, så gir gjerne nummeret til min fantastiske dame hvis du er interessert!
mimie Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2010 hmmm, det var jo litt interessant dette, ser ut som det er mye ulike behandlinger ute og går.. Ser allikevel ut som det kun er meg som bare får nåler i føttene.. Jeg har gått til behandling en gang i uka, og hvor i føttene nålene settes varierer ut i fra hvor i syklusen jeg er.. Jeg skulle egentlig ha startet på pergo denne mnd, da jeg ikke har el annenhver mnd, men jeg satset på akupunkturen i stede. Kjøpte inn masse billig el tester for å følge med denne mnd, men jeg tror de "lurer" men litt. Fikk positiv el test rundt el tider, men testene har vist seg å være vanskelig å tolke, og jeg lurer på om jeg har hatt positiv test mange ganger denne mnd. En dag tok jeg kontroll test med en CB og den var negativ, så nå tror jeg ikke kroppen har sluppet et eneste egg alikevel Jeg gir akupunktur forsøket mitt en mnd til, og skjer det ikke noe da tror jeg ikke jeg bevilger mer penger til den metoden.. kmne+ida+spire! : Hyggelig å se at du fortsatt følger med her inne. Tenk at du er 16 uker allerede!! Jeg bor 8 timer unna Bergen, så det blir nok litt i lengste laget å dra for å sette nåler, men takk for tilbudet
Bringebærmamma 160611 Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Jeg får også nåler i føttene i tillegg til hender, legg, kne/lårområdet, nedre del av mage og ryggen (lever, milt og nyrer) Nålene blir satt litt forskjellige plasser fra gang til gang. Har som regel også fått en på toppen av hodet, men den fikk jeg ikke nå sist. Jeg har ingen spesielle problemer med å bli gravid (som manglende EL og sånn), men blir ikke superlett gravid heller. Jeg blir stimulert med tanke på mer energi og mer blod da jeg er helt i minus på dette. Når kroppen har energi (og ikke er i underskudd) vil også sjansene for å bli gravid øke.
kmne+ida+sara Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Hei igjen mimie, det er klart jeg må følge med på mulige aku-kompiser! Kan du ikke be akupunktøren din om å få noen nåler i øret neste gang da, si at det skal endre tankesett og komme ut av en negativ tankespiral. (Tror de fleste prøvere har vært i og kjenner til det?) Jeg fikk også en på toppen av hodet, den stimulerer, som bringebærmamma sier, energibanene, og klargjør kroppen for å ta i mot et befruktet egg. Men skjønner jo og at det er begrenset hvor mye penger man vil bruke, når man ikke får resultater! Masse lykke til! Håper det ordner seg for deg snart, uansett metode!
mimie Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2010 takk for gode ønsker kmne+ida+spire! Hvis det er flere med aku erfaringer er det bare å hive seg med på denne tråden, det er kanskje flere som synes der er intressant å se hvordan andres behandling er og fungerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå