april09 & oktober10 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer!!!!!!! Var det forventa at det kunne være to der inne?? Jeg hadde ramla ut av stolen hadde jeg sett to bankende hjerter inni meg Kos deg med lykkerusen!!!!
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 åw så artig,tenk det 2 små <3 gratulere
Lotte&Babyspiren Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 GRATULERER!! <3<3<3<3 Hadde du noen annerledes symptomer fordi det var to bankende hjerter? Ekstra kvalme, tidligere mage etc? Hvor langt er du påvei? SPENNENDE ALTSÅ!!
Lotte&Babyspiren Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 unnskyld, så nå at du er 8+5 påvei Hva er symptomene???? :)
Snusky McClusky Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer! Så morsomt at du er så glad! Det smitter! :-)
Sannellerslik? Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 gratulerer!! <3<3 d lurer jeg også på, hvordan er symptomene? Har du vært gravid før så du kan sammenligne med forrige sv.skap? Masse lykke til! Spennende! :-D
Rottisjenta Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2010 Hei alle - takktakk Har vært gravid en gang før, men det endte med MA i uke 9. Hadde ikke på langt nær så kraftige symptomer da om nå, men vet jo ikke om det var fordi det var èn eller om det var fordi babyen ikke var levedyktig eller om det var fordi jeg hjadde en beintøff tid psykisk og kanskje ikke klarte å kjenne symptomene så godt (pappaen (som ikke er den samme som nå) drev konstant abortpress og nærmest psykisk terror...) Nå har jeg lurt på om jeg kunne være 3-4 uker lenger på vei enn siste mens skulle tilsi pga syntes symptomene er så sterke, men det er jeg altså ikke. Så kanskje de kraftige symptomene skiller litt på tvilling og en..? Vet ikke, men mener å ha lest at hcg-nivået er høyere når det er to og det er vel hgc vi kan takke for mange av symptomene, så.... Ble ikke så sjokkert som kanskje mange hadde blitt over å få høre "Oj, her er det fler" De er mye tvillinger i familien (jeg sikrer nå tredje generasjon på rad på pappas side, mens også på mammas side er det tvillinger - dog litt mer spredt), og det sammen med at jeg er 35 år (sjangsen øker med alderen) og sterke symptomer, har gjort at jeg sånn halveis fleip / halvveis alvor har sagt de siste tre ukene at; "skulle ikke forundre meg om det er to også" :-D Uansett; har hatt kjempevonde pupper leeeenge... Når jeg tenker tilbake innbiller jeg meg nesten at de har vært vonde siden rett etter forrige mens og har lurt på om jeg har blitt gravid veldig tidlig i syklusen. ( Det kan forøvrig stemme siden jeg har regnet ut at jeg skulle være 8+0 i dag, mens hun målte de til å være 8+5 (det er jo nesten en uke lenger) ). Ellers er det denne kvalmen da.... Jeg kaster ikke opp heldigvis, men er utrolig kvalm og sliter med breknings"rier" hele døgnet - til og med våkner av at eg brekker meg i søvne :-/ Også soooooooove da, blitt veldig glad i å sove Zzzzz Hehe
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer så masse :) For en kjempebeskjed å få på UL!!! Flagget til topps - dobbel lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå