Gå til innhold

Hvor mye penger legger dere i sprinkelseng? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, ifht kvalitet og pris etc. Ser noen av sengene i butikkene er himmla dyre, noen er billigere. Hva kommer dere til å legge i en seng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt brukt til veldig billig penge. Lette lenge på finn før jeg fant en jeg var fornøyd med prisen på. Vasket og spritet den. Så kjøper jeg ny madrass og vips en nydelig seng kjøpt med god samvittighet og miljøsparende :)

Skrevet

Kjøpte en brukt ikeaseng sist for 200 kr på finn og kjøpte ny madrass fra svane til 700 kr. Totalt 900 kr, og det er jo mer enn nok å legge i en seng for min del. Denne gangen bruker vi den om igjen. Vogn og bilsete er mine store utgiftsposter og bruker heller mer der og mindre på seng, stol og stellebord.

Skrevet

Tenker ikke bruke mye på det. En sprinkelseng er liksom en sprinkelseng uansett. Eneste jeg tenker at kan være fint er å kunne stille den tre hakk i høyden for det synes jeg var deilig med førtemann (lånte seng som skal levers tilbake). Men ville heller ha brukt litt mer på madrass enn selve senga. Viktigere om de ligger godt og ikke får allergier synes jeg. Det er nok av andre ting du merker større forskjell på å legge litt ekstra penger i enn seng, feks vogn... =O)

Skrevet

Kjøpte en hvit enkel sprinkelseng med stellebord på toppen (greit når en sover i 2 etasje om natten) kom vel på rundt 1300 kr (fikk 10%siden d var utstillinga) så kjøpte jeg madrass og stellematte til stellebordet. Det kom vel på rundt en tusenlapp eller no!

Skrevet

Kunne jeg velge så ville jeg hatt Stokkes baby/barneseng, men fant en fin seng på finn til 400. Madrass kjøper vi ny :)

Skrevet

jeg la endel penger i den.. Fordi jeg er nødt for å ha en sprinkelseng hvor man heve og senke den ene siden(har ryggproblemer..).. Og det er vel nesten bare Brio som har slike senger..Kjøpte hvertfall brio cot two..

Hvis ikke lillegutt hopper over i en større seng, så kjøper jeg nok bare ne billig denne gangen som baby kan bruke sålenge hun kan ligge på det øverste nivået, slik at jeg ikke må bøye meg nedi senga..Så kan hun bruke Brio-senga når hun må ligge på lavere nivå..Får se..

Er veldig fornøyd med den senga :) Kjøpte også en biteskinne på Ikea og kuttet til og satte på. Anbefales! For mange unger står og biter på kantene, og det er jo greit at sengene ser ok ut hvis man vil selge dem når man er ferdig med de..pluss at da får ikke ungen så mye trefliser i munnen..

Skrevet

Vi har kjøpt seng på babycare.no Havanna sprinkelseng til 999,- inkl. madrass!! Kjempefin :) Så komemr jo frakt i tillegg da, men en 1000 lapp syns vi var rikelig.

Skrevet

singlar på ikea 350kr:)

Skrevet

Hadde jeg hatt råd skulle jeg kjøpt designseng fra mortil3.no. de er bare helt perfekte i mine øyne! og kan gjøres om til vanlig barneseng også, så kan bruke de leeeenge...:-D

Men vi har tenkt å kjøpe TROLL seng pluss stellebord på tilbud til 1600kr.

Hvis ikke hadde vi kjøpt IKEA seng, nevøene mine har brukt de og de er knallers. Kan ta av siden og bruke som liten barneseng en stund også. noe jeg syns er flotters. og rimelige...:)

Skrevet

Jeg var så heldig å få seng av mamma, en nydelig fra barnas hus, også kjøpte jeg svanemadrass selv. Skulle jeg betalt sengen selv hadde det nok ikke blitt en til mer enn ett par hundre kroner!

Skrevet

Forige gang la vi rundt 6000 i seng, madrass og stæsj (kant, himling etc.) Den senga solgte vi, så nå må vi kjøpe ny. Blir IKEA denne gangen :-)

Skrevet

heldigvis har vi seng og madrass = null kroner der :-)

Men ser ut som vi må ha ny vogn...

Tror vi har det meste ellers. Bare skifte litt farge på tøy og stæsj.... kanskje

Skrevet

vi kjøpte seng i dag, på barnashus. 999 for seng+ madrass. sparte noen lapper der :) påsketilbud :)

Skrevet

Vi kjøpte en hvit fin sprinkelseng på IKEA for 845 kr som het Hensvik. Det er av typen som kan justeres til to høyder samt at en kan ta av ene siden på den. Vi skal feste sengen sammen med vår egen dobbeltseng, så da var det en praktisk løsning :)

Jeg er bare 21 uker på vei, så sengen blir ikke montert med det første ;)

Skrevet

Vi kjøpte stokke sleepi til førstemann, slik som kan bygges til bare en bite liten oval når baby er nyfødt. Kostet vel i overkant av 5000. Veldig førnøyd med den.

Skal bruke samme seng til neste mann, da storesøster nå sover i vanlig seng på eget rom.

Skrevet

tusen tak for flotte tilbakemeldinger :) Jeg fikk svarene jeg trengte for å føle meg tryggere på at jeg med god samvittighet ikke nødvendigvis trenger å bruke så mye på seng til den lille :-)) En god madrass er vell det viktigste :)

Skrevet

Fyller hele madrassen.........................hehe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...