annabe36 Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Tenkte å lage noen sang/minnehefter til gjestene. Ideen er å brette et A4-ark i to, og fylle kolonnene med bilder og tekst. Gjerne også et gjennomsiktig innstikksark med sang el l som festes med en rosa sløyfe. Nå finner jeg ikke fine ark noe sted, hadde lyst på et litt tykt, grovt, farget "klutepapir" som går å ha i printer. Noen som vet hvor sånt finnes?
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Panduro hobby har ganske bra utvalg på papir. Ellers vil jeg tro de fleste hobbybutikker/ scrapbookingbutikker ol har ganske bra utvalg. Kommer jo litt ann på hvor du bor, men panduro har også postordre og netthandel (www.pandurohobby.no). Det samme gjelder www.sloyd-detaljer.no Ellers har noen bokhandlere litt utvalg på papir, men det varierer veldig.
smurfine f Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 hvor bor du da ? vis du bor i nrheten av strømmmen hadde jeg tatt turen til bikuben det er ett paradis av scrapbooking og kort laging. dem har en internett adr det er www.bikuben.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå