septbaby09 Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Han vil ikke ha noe særlig pupp mellom 04 og 21, max 2 ganger. Derfor har jeg nå begynt med 3 porsjoner grøt. Ca 07.00 mellom 11-12 og ca 17.30, får fruktmos etter grøt morgen og kveld. Blir ca 3 amminger på natt, så da ikke mer enn 5 tilsammen. Er jo litt melk i grøten, men blir dette nok. prøver å gi vann fra tutkokk og flaske, men vil ikke ha. Tar kun flaske på natt, når han liksom våkner fra dyp søvn, å gir han kun flaske om jeg har tatt noe vin el noe, så ikke så ofte. Derfor kan jeg heller ikke pumpe eller gi mme på dagtid... what to do? er dette nok?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hres ut som sønen min det der.. Han er nå 5 mnd gammel, og tenker det samme. Får han i seg nok?? Fruktmos en gang om dagen, middag en gang om dagen og grøt til kvelden (drikker litt vann til disse måltidene) Flaske får han i senga når han legger seg, og 1-2 ganger i løpet på natta + en gang i mellom middagen og grøten. Noen ganger drikker han melk også når han spiser fruktmosen. Så 4-5 ganger får han melk han også... Roer meg litt ned nå, når jeg ser at det ikke bare er sønnen min... Men jeg vil vel tro at så lenge de smiler og er fornøyde er det vel greit?
Rampongi Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Min hs sa at min flaskeunge, vel å merke, ikke skulle ha mer enn rundt 500 ml mme per døgn og hun skulle få mer mat enn mme rundt 6 mnd alder. Det er ganske mye væske i maten de får. Jeg prøver å gi vann ved siden av, men er ikke stort som kommer inn i munnen og blir der.. Min unge på 6 mnd får mme 4-5 ganger i løpet av et døgn, to grøtporsjoner og et frukt/risyoghurtmåltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå