Gå til innhold

Eeeendelig; etter 2,5 år!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville nesten ikke tro mine egne øyne da testen slo ut positivt å går. Måtte ta en ny test i dag(fortsatt pos) og blir vel å ta en i morgen også kjenner jeg meg rett;-) Vært en lang vei å gå, sluttet å henge på Bim sidene etter 8 pp og sluttet å telle pp da det ble lettere å telle år. Vært til utredninger uten å finne noe kritiske feil og har begynt å tenke at det kanskje ikke kom til å bli noen positive svar pga alder (er 35). Men såååå... Er 3+6 i dag så det er litt tidlig å rope hurra enda men måtte bare si det til noen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh!! Gratulerer!! Så fantastisk!! :D Skal krysse fingre og tær for at lille inni magen blir der minst 8 mndr til! :D Wohoo!!

DIGGER når "slitere" får det til!! :D GRATULERER!!!

Skrevet

Å takk!!!! :-) Kjenner jeg gliser litt dumt over at det faktisk er JEG som blir gratulert denne gangen....

Skrevet

Gatulerer så kjempe masse :) Må være en vanvittig deilig følelse når man har prøvd så lenge.

Masse lykke til i svangerskapet og nyt den voksende magen :)

Skrevet

Det er en veldig veldig veldig deilig følelse:)

Når det går så lang tid uten så mye som et lite svakt tegn på at noe har vært der- så begynner en å lure på om det noen gang skal bli noe i det hele tatt. Mens nå, om det skulle gå galt denne gangen vet jeg i allefall at det er mulig.... at kroppen min får det til! Nyter disse første dagene med "nurk" i magen til fulle og håper på det beste;-) Ser du har slitt litt selv og ønsker deg lykke til videre ;-) ikke gi opp.

Skrevet

GRATULERER!!!!!

Sååå godt å vite at man faktisk blir gravid til slutt!

Gled deg som bare det! Veldig fortjent!

Skrevet

Gratulerer!! og lykke til ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...