Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med humøret om dagen. Er irritabel og overfølsom. Ikke noe gøy, hverken for de rundt meg eller meg selv. :(

Hilsen hormonbomba.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Halleluja! Lenge leve hormonene! Det er SÅ morsomt å gråte, le, rase og i det hele tatt oppføre seg som et troll på steroider! Juhuu! Og ja, for meg er det absolutt verste irritabiliteten, helt klart. Men jeg raser stadig vekk fra meg, og det går som regel bra. Får noen merkelige blikk, men det er ikke alle som vet at jeg er gravid enda heller, hihi. Så la oss bare omfavne denne ustabiliteten og håpe for alt i verden at det snart går over. Og takk for alle forum og facebook og slike plasser, slik at man kan skrive noen sinte innlegg og få ut litt den veien, i stedet for å kjefte opp dama i kassa på Rema fordi hun er TREG med å slå inn varene og du holder på å tisse på deg, eller samboeren fordi filmen man ser på er totalt urealistisk og bare inneholder stygge mennesker (en merkelig sak jeg er begynt med...fatter ikke dette)...såeh...ja, jeg føler med deg :-)

Skrevet

Kjenner meg heeeelt klart igjen! Mannen min har det forferdelig med meg for tiden, er helt på tuppa. Blir aldri fornøyd.. heldigvis tror jeg han overhører halvparten. Stakkars mann, han gleder seg til denne graviditeten er over. Jeg var ikke så ille forrige gang.. Og herregud så teite alle andre er for tiden - hm.. vi blir nok ganske irrasjonelle.

Men jeg ler av det innimellom, når jeg noen øyeblikk innser hvor rar jeg er :-)

Skrevet

Uff ja, samme her. Var sånn i begynnelsen, men så gikk det over. Helt til for ca ei uke sia (uke 25). Lenge leve hormoner!

Skrevet

Jeg var heller ikke så ille sist svangerskap - nå er det myye verre.....

Stakkars mannen i huset...... som heldigvis overhører mye. Men jeg vet ikke hva som er verst; at jeg kjefter og smeller uten å få respons eller at jeg kjefter og smeller og får tilbake med samme mynt. Liker ingen av delene...... hehe

Men vi er altså mange i samme bås her heldigvis ;-))

Skrevet

Går stort sett veldig fint her. Les; STORT SETT. For det er noen ting som vipper meg fullstendig av pinnen. Busser som går til andre tider enn de skal er en av de tingene som forvandler meg til Hulken. Jeg klarer rett og slett ikke å hisse meg ned, og står gjerne og hopper og tramper i bakken og banner og steiker og klarer ikke å bry meg om allverdens barn og voksne passerer busstoppet der jeg står og bærer meg. Og det ødelegger store deler av dagen for meg, sånn at jeg fortsetter å la mitt sinne gå utover forelesere, medstudenter og kjæreste. Helt forferdelig. Busselskapet skulle bare visst for noen lidelser de er med på å påføre dem rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...