Gå til innhold

Gunnr78-lykkeligmor til to<3 !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen vennen min ;)

Jeg finner ikke igjen det innlegget du svarte på jeg...så må

skrive her :)

Her har vi hatt farang i hus, jeg sliter med MAX vondt "bak", og formen har vært generelt dårlig i huset vårt de siste dagene.

Nå har vi fått lekkasje på badet, så vet ikke hvordan det blir, mulig vi må få det fiksa og rømme hus...svarte altså!!...

Bare så du vet hvorfor jeg ikke har svart deg!! :)

Du spurte hvor jeg bor...er ikke SÅ langt unna deg, bor i Romolslia, rett neddi bakken...ish ;) hihihi =)

Hvordan går det med amminga di da vennen?

Det med tvillingstilling funka kjempebra for ei venninne av meg, prøvd det?

Goooood solrik klem fra meg til deg =))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa:O)

Er ikke så kjapp til å svare selv jeg, en del mer travelt nå enn da vi satt på barnimagen...;))) og gudskjelov for det!!! Noen som sa økedøgn...? Hadde to på rappen nå, så ble lite søvn... Men i natt var vi bare oppe to ganger igjen, så nå ser jeg litt mer levende ut også;)

Men uff og au!!!! En ulykke kommer sjelden alene ser jeg... Så kjedelig at sånt skjer nå når du bare skal kose deg sammen med snuppa di:(( Håper alt ordner seg fort!!

Romolslia ja, det er jo ikke lange biten unna:))) Trener du på 3t byåsen?? Hvis ikke anbefaler jeg det, gleder meg til om 3 uker!!! Da har jeg lov til å trene igjen, og de har en time der som heter "mor og barn":))) Får ta med småttisene inn i treningssalen, ser såååååååååå koselig ut!!!

Hvis ikke hadde det jo vært morsomt å møttes og tatt en trilletur utpå vårparten nå:)) Hehe, syns nesten jeg kjenner deg litt nå:)

Amminga går heldigvis strålende!!! Han spiser og spiser og spiser!! Spekulerte litt på hvorfor han foretrakk venstre pupp en stund, men fant ut at utdrivingsrefleksen er tregere på høyre. Men det ordner seg bare jeg håndmelker noen sekunder før jeg legger han til:)) Hvordan går det med dere og amminga da??

Fyyyyyyyy søren så herlig det er å kunne bevege seg mer og ut og trille nå!!!:D Nyter vårværet og er ute en tur hver dag. Vårstemning!!!:) Og bedre blir det!

Klemmer fra meg og lille Anton-snuppen:))

Skrevet

Helluuu =)))

Ahh, to økedøgn på rappen, HJÆÆÆLP!

Trodde jeg skulle klikke av ett jeg, men visste jo ikke hva det var- så var litt "skummelt".

Mye bedre etter jeg visste at det kom til å ordne seg og at lille hadde det bra, bare littepitt ekstra sulten ;)

Så innlegget ditt ang amminga ja, så bra at du fant ut av det!

-er litt styr når amminga ikke går knirkefritt altså...men her er det også heldigvis myyye bedre! Undres på om jeg har ei lita ei som trenger mamma og pappa litt ekstra for tiden? Igår og idag har hun vært litt lei seg når vi legger henne ned, selv om hun sover..vil bare bæres og koooose <3

JEG synes jo det er litt kos jeg da, hehe...hun er jo helt fantastisk deilig, og å legge henne ned er nesten vondt innimellom- så BRING IT!

Håper bare at det ikke er noe annet...at hun bare har et ekstra kosebehov nå..:)

Hva gjør du forresten i forhold til kosthold?

Ligger du unna noe eller merker du noe på magen til lille hvis du spiser noe "fy fy-mat"?

Spent på å høre! ;)

3T Byåsen har jeg vært støttemedlem av i årevis!!! ;)

Men har avslutta det nå mens jeg gikk gravid desverre :/...men det går kanskje an å ta enkelttimer med sånn mor og barn trening?

Men JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, vil gjerne ut å trille sammen!!!

Det hadde vært suuuperkoselig :))))

-merkelig at vi faktisk aldri har møttes?? hehe, undres på hvordan du ser ut? Plutselig vet vi av hverandre fra før vettu..jeg har faktisk bodd i Trondheim når jeg var mindre...og vi er jo like gamle...ikke tilfeldigvis gått på Kalvskinnet skole, eller Åsvang skole oppgjennom tiden? :o?

DET hadde vært sprøtt det!!!

Vi har også vært ute å trilla hver dag nå og det er så deiliiiiiiiiiiiiiig :)))))

Jeg myser mot sola og nyter hvert sekund, tenk så masse vi har å se frem til :D :D :D

Idag har min kjære sin første arbeidsdag siden lille kom til, og jeg har duppet litt mens lille har sovet..må innrømme at det er litt godt :o?

hihihi...

Får snart eldstemann hjem fra skolen, åsså får vi middagsbesøk idag, så det er vel bare å hive seg rundt og vaske litt klær og gjøre noe fornuftig- ordner seg vel ikke selv det vel?? hehe..

Ha en kjeeeempefin dag da du og Anton-lillesnupp- håper å høre fra deg snart igjen :))))

KLEEEEMMM!!

Skrevet

juhuuuuuuuuuuuu!!

Jeg kommer fra nordmøre og flyttet til Trondheim for 5 år siden. Men kan godt tenkes vi har truffet hverandre før:O)

Min lille snupp har fått fast skrikeøkt en halvtime-time hver ettermiddag:/ Har akkurat roet seg og snorker i fanget mitt mens jeg skriver med en hånd;))) Har vært sånn siste uka nå. Det eneste som roer han er å være oppe i hendene og bli vugget mens vi går. Men han er våken nesten et par timer i strekk før det, så min teori er at han blir overtrøtt og ikke helt klarer roe seg. Liiiiiivredd for at det kan være tidlige tegn på kolikk... Har ikke noe lyst at han skal få så vondt!!! Krymper meg bar ved tanken!! Men virker ikke som han har vondt i magen heldigvis.

Jeg har ikke turt å spise rå løk og kål enda, og nøler litt med sterk mat. Har ikke lyst til at han skal få vondt. Ellers spiser jeg alt. Han reagerte da jeg var så korka at jeg kjøpte meg kaffe chock på dromedar en dag, fikk tydelig mageknip:((((( Rimelig konsentrert dose koffein da det er espresso i den. Gjett om jeg hadde svart samvittighet... Noe du holder deg unna eller har funnet ut at snuppa di reagerer på???

Hadde vært kjempegøy å møttes ja:O) hehe, jeg er ganske nysgjerrig på hvordan du er og ser ut!!! Mailadressen min er [email protected]. Om du sender meg en mail kan vi avtale eventuelt tid og stedO)

Ha en kos kveld og en forhåpentligvis rolig natt:O)

kosekos

Skrevet

Hei snuppelura :)

Sjekke mailen din....

KLEMMMM! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...