Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 25 uker på vei nå, så det er jo 15 uker igjen men jeg kan ikke vente (vil ikke at den skal komme før tiden altså,) men jeg gleder meg til å kjenne den baby lukta, trille tur,kose,amme osv.

Enda dette er 3 mann så har jo vært igjennom dette før , men når jeg ser bilder av søte små nurk så kjenner jeg at å skulle ønske det var sommeren nå he he he

Flere som har det slik?

veit jo at nattevåk,bleier,å ta av seg 2 barn til , dette kommer til å bli hektisk men alikavel jeg gleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på samme måte, gleder meg til babyen kommer, har to små hjemme i tilegg så her blir det travelt ja.)

føler eg har gått gravid i et de siste årene;) merker eg er litt sliten av å være gravid nå:) håper faktisk babyen kommer 2 -3 uker før termin da mine barn er noen kjemper og eg er så redd de skal bli sittende fast under fødselen...i uke 37 er jo barnet ferdig uansett:)

storesøster er 3år og lillebror snart 2 år når babyen kommer:) gleder meg til alle 3 springer rundt å leker sammen:) det blir stor stas:)

Skrevet

jeg venter fjerdemann :) er i uke 30,men gleder meg like mye, samme som deg, det og kjende lukta av lille bebisen, kose,trille:) gleder meg masse :)

Skrevet

Kjenne rjeg gleder meg til fødslen også, baselperioden , angrer vel etter en time eller to med rier men :P

pleier å ha med 2 min fra start til bitter end :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...