Gå til innhold

vært på ul i dag for andre gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

der banker hjerte fortsatt;) og har doblet str sin på en uke...den var 13mm så en anelse mindre enn den burde men ikke mye visstnok...glad jeg tok ul i forrige uke og vet at den har doblet str sin ihverfall:) ble satt ny termin som kom fra hausken..3 nov så da var jeg plutselig 8+0 idag:)

bare lille vokser som den skal så...skal tilbake om to uker igjen å se at den vokser som den skal sånn for sikkerhets skyld...litt nervøs ble jeg..må innrømme det..men som sagt så vet vi at den har vokst masse på 6 døgn...

da må jeg jo spørre hvor store deres var om dere vet det...sånn ca på samme tid...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! :o)

Jeg tror jag var på UL i 8+5 dager og da var den 16mm, så det høres ikke helt urimelig ut med 13mm. Skal bestille meg ny time nå, føler meg litt "panisk" men nå har jeg nettopp vært 3uker på ferie og vært litt dårlig der borte så da er jeg litt nervøs igjen, men håper alt er bra. Går inn i uke 12 i dag.

Skrevet

ja det var koselig å se inni der engangtil:) rart å tenke på....

nei høres egentlig ikke så urimelig med 13mm..i boken minstår det 8 uker 15mm så er jo ikke så lang unna...er vel ikke noen som alltid er heelt etter boken vel...?

alt er nok bra inne der skal du se;)gleder meg til 2 trim. ja!!

Skrevet

Så bra, var en lettelse å se at det fortsatt banker tenker jeg:)

Skrevet

ja..nå senket skuldrene seg enda noen hakk!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...