meandmylittle Skrevet 22. mars 2010 #1 Del Skrevet 22. mars 2010 Har hatt dette problemet helt siden han ble født egentlig, med noen unntak sånn innemellom. Han får frokost i 07 tiden, og er helt gåen etterpå og er kjempetrøtt og gnir seg i øynene, legger han da, men da er det skriking og hyling i ett! Tar han da opp og venter til han viset tegn på trøtthet igjen og legger han da, men da også er det hyling i ett... Sånn holder vi på hele dagen, med resultat at han kanskje har sovet i 1 time totalt hele dagen..Har prøvd Ferber hundreogørten ganger, men gutten er sta og nekter å sove. Hvor mye søvn trenger egentlig en 8 mnd baby på dagen?? Men tenker sånn at siden han viser tegn på at han er trøtt, er det lurt å legge han. Tenker mer og mer på dette med når han begynner i barnehage til høsten, ds vil dette bli et STORT problem, siden jeg regner med de ansatte der ikke har annledning til å holde på sånn som jeg gjør med å ta han opp, leggge hanm ta han opp, legge han osv... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141620010-8-mnd-og-vanskelig-for-%C3%A5-sovne-p%C3%A5-dagtid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampongi Skrevet 22. mars 2010 #2 Del Skrevet 22. mars 2010 Har du prøvd å legge ham før han viser trøtthetstegn? Det funker ganske godt her i huset. Piraten min på 6 mnd sovner lettere når jeg legger henne før hun blir sur og gnir seg i øynene. Vi sliter heller med at hun sover for korte dupper, slik at hun fremdeles må ha 5-6 dupper per dag.. hun sover som regel bare en halvtime hver dupp.. Vil jo tro at ungen din er sta fordi den har lært seg at å hyle og vræle gjør at han får komme opp igjen. De får vaner fort disse små. Men start med friskt mot og prøv å legg han før han er stuptrøtt. Han vil sikkert grine noen ganger først, men gå inn å trøst og gå ut igjen. Ikke gi deg. Han er vel ikke staere enn mamman sin? Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141620010-8-mnd-og-vanskelig-for-%C3%A5-sovne-p%C3%A5-dagtid/#findComment-141622910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå