Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 jeg er en jente fra Råde som har termin i november! hadde vært veldig hyggelig om det var noen flere her inne. venter mitt 2. barn.
weetee Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg bo på Rygge og har termin i midten av oktober
Nefertari Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Hei, jeg venter nr 2 i mai og bor i råde er 27 år selv.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 så morro da;) kanskje vi skulle prøvdt å møttes? kan jo tilog med tenkes vi vet hvem hverandre er. råde er jo ikke så stort da er formene deres bra da? jeg sliter veldig med kvalmen.. ikke noe greit igrunn. men gleder oss masse til den tiden som kommer nå.. så håper det er stemning for å treffes;)
april09 & oktober10 Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har termin i oktober, og bor i Saltnes. Venter også 2. barn
weetee Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er innflytter til Østfold og definitivt klar for å hilse på noen nye mennesker Akkurat nå sliter jeg med kvalme og har vært sykemeldt i flere uker. Så jeg tror et evt cafèmøte får vente til formen er litt bedre Noen som bruker msn eller? Vi kunne jo prates der inne. Send meg gjerne en PM hvis noen vil slå av en prat.
april09 & oktober10 Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Hvor kommer du fra da,weetee?? Føler meg så heldig som ikke er kvalm Får virkelig håpe kvalmen din går over snart! Det er jo en fin liten kafe i Rygge som kanskje kan testes etterhvert??
weetee Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Jeg håper også at kvalmen gir seg snart, man blir nesten litt desperat... Jeg er opprinnelig fra Lørenskog, så jeg har ikke flyttet så innmari langt da Men langt nok til at jeg har mistet litt av den ukentlige kontakten med gamle venninner. Tenker du på Cafè Sporen? Litt skeptisk, trodde det var blitt en litt sånn "øl-bule" jeg... Men vi kan jo fortsette å tastes litt så ser vi hva vi finner på? Jeg er stor fan av Jordbærpikene på Mosseporten jeg, der er det så koselig, og veldig mye god mat Og god plass med fine sofaer til senere hvis vi ender opp med barselsgruppe
april09 & oktober10 Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Hehe, ja det var cafe Sporen jeg tenkte på. Har bare vært der en gang da det var nyåpna, så det er ei stønn sia, så jeg aner ikke hva den har utvikla seg til Jeg også liker Jordbærpikene på Mosseporten godt!!! Så der kan vi jo treffes senere, det hadde vært koselig! Hvordan er det med kvalmen da?? Blitt noe bedre?
weetee Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Så koselig med en oppdatering her Sporen har blitt litt sånn samlingssted for bikere og bilentusiaster og sånn. Kanskje ikke det stedet jeg vil sitte og amme babyen min, hehe.... Kvalmen går veldig opp og ned. Har flere timer i døgnet da jeg føler meg mye bedre, men når jeg først er dårlig er jeg veldig dårlig Men jeg trøster meg med at det hvertfall går den rette veien Du da? Er formen bra?
april09 & oktober10 Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Hehe, nei da høres Jordbærpikene ut som et triveligere sted Formen min er superfin! I dag har jeg siste permisjonsdag, og skal begynne å jobbe igjen imorgen. Hører det er mange gravide på jobben, så får håpe formen holder seg fin utover, for de trenger all abeidskraft de kan få utover sommeren tror jeg Men blir veldig rart å jobbe igjen, det er 15 mnd siden sist, siden jeg ble sykemeldt de siste mnd før fødsel... Og det er vel første gang jeg skal være borte fra småtten her hjemme... Har vel aldri vært borte fra han mer enn 4-5 timer før... og nå når jeg skal jobbe kveldsvakt imorgen og så dagvakt på fredag, så blir det jo over et døgn mellom jeg får sett han!!! Mon tro åssen ho mor takler det?!?!?! hehe Godt å høre at formen blir bedre
gravid 83 :-) Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 Hei, Jeg er også fra Råde. Bor i Karlshus. Jeg venter mitt første barn 14. august, og da er jeg 27 år. Koselig med trilleturer utover høsten
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er fra Saltnes, flytter til råde snart.. venter mitt andre barn (en liten gutt) nå i Mai
<3 mortil2 <3 Skrevet 12. mai 2010 #16 Skrevet 12. mai 2010 jeg bor i karlshus og venter mitt andre barn i november! slenger meg gjerne på en trilletur
LitaPrinsesse2010 + spire12 Skrevet 12. juni 2010 #17 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er fra råde og har termin i midten av november:)
april09 & oktober10 Skrevet 14. juni 2010 #18 Skrevet 14. juni 2010 Da skulle en tro at vi kanskje treffes en del av oss da Enten på eget initiativ, eller via helsestasjonen!! Ønsker alle en god sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå