VirreVirre Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har jo skjønt at det er om å gjøre å få i seg litt mat i løpet av dagen. Men det er så vanskelig å finne noe som er ok å spise. Jeg brekker meg av omtrent alt. Mine tips er: sånne flate grove knekkebrød, gjerne med en skive ost utblanda appelsinjuice bringebærdrops funka litt i begynnelsen, nå blir jeg bare kvalm
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 jeg tar en lurk med farris og eplejus, har sånn armbånd, havregrøt, spise lite og ofte, salte kjeks. er i uke 8 nå og sliter forferdelig med kvalmen.. men får trøste seg med at det kommer noe godt ut av det..
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Hei Gå inn på gravide slitere...der er det en tråd om dette! Mange gode råd :-)
nure Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Uff, kjipt med kvalmen. Jeg brekker meg også av veldig mye, spes hvis jeg er sulten. Min erfaring er at det som funker en dag plutselig slett ikke funker neste.... Min kvalme har til nå fungert slik at det hjelper å spise ganske mye, små måltid hjelper ikke. Og det er jo slett ikke alltid så lett å få i seg de store måltidene, så da blir det ofte mange små... Men her er mine tips: Irrgrønne epler Dobbel kneip med ketchup, ost, skinke og piffi i mocro Fersk kneip med et tynt lag med bringebærsultetøy og brunost Fun light(eple og pæresmak, men funker sikkert med alle) med farris og isbiter Pommes frites med masse krydder Har funnet ut at det bare er å gi opp kampen mot vekta, så lenge jeg spiser holder jeg kvalmen unna Men veldig kjipt å legge på seg mye, spes så tidlig i svangerskapet... (ca 8 uker) Lykke til og god bedring;)
VirreVirre Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2010 idag84: takk for tips om havregrøt, det var godt nå! Og takk for alle andre tips, da har jeg litt å prøve.
power puff Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Tørre riskjeks Grønne epler gulrøtter knekkebrød med servelat og majones eller med skinkeost salt ritzkjeks jeg må passe på og spise hele tiden, ellers blir jeg kvalm...er 9 + 4 idag, og i forrige svangerskap gikk det over når jeg var 10+4..
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 jeg spiser ritz kjeks,har d på nattborde mitt farris og salt drops,som tyrkis pepper og padder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå