Gå til innhold

Jeg må bare skrive ned tankene mine. Lang historie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min bestevenninne har kjent hverandre i 8 år. Vi ble kjent gjennom jobben. Det klikket mellom oss fra første dag. Har aldri blitt kjent med noen så fort som jeg ble kjent med henne. Vi ble kjempe gode venner helt fra starten av. Jobbet bra sammen og kjemien mellom oss funker.

Riktignok har vi ikke så mye felles interesser, men alikevel så klikket det mellom oss. Så helt fra da jeg ble kjent med henne, har vi alltid hatt mye å prate om. Selv når vi ikke har noe å prate om, så prater vi. Om alt...været og livet. Hun ble rett og slett min bestevenninne, og tante til barnet mitt. Også han er utrolig glad i henne. Hopper i armene hennes hvergang hun kommer på besøk til oss. Og hun er kjempe glad i han, det ser jeg på henne. Hun har vært i livet hans siden han lå inne i magen min.

For ca. 3 år siden, fortalte hun meg den store hemmeligheten sin. Hun var lesbisk, og har alltid vært det. Jeg ble kjempe glad, og skjønte ikke hvorfor.

For ca. 7-8 mnd siden, traff hun en via nettet som hun gikk på date med. Jeg fikk sjalue følelser, men trodde det var fordi jeg var redd for at hun ikke lenger ville få tid til meg, når hun fikk seg kjæreste. Men jeg oppmuntret henne og støttet henne på alle måter. Sa på tull: nå må du ikke glemme meg når du endelig får deg en kjæreste. Hun svarte: jeg vil ALDRI glemme deg.

Nå har jeg endelig innrømmet for meg selv at jeg faktisk har følelser for henne. Følelser som jeg ikke har hatt for noen andre før. T.o.m ikke for faren til barnet mitt, eller for andre som jeg har vært sammen med. Denne følelsen er noe nytt. Denne følelsen som jeg har for venninna mi, den skremmer meg ikke. Heller gjør den ikke at jeg skammer meg. Gjør meg bare ulykkelig, for hun er nok den som jeg aldri kan få. Tør ikke røpe for henne hva jeg føler, for er så livredd for å miste henne. Jeg tror at jeg heller vil være ulykkelig forelska, enn å miste henne. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva venter du på? Du har oppdaget noe fantastisk, du lever en gang, hva med å bare fortelle det? Du har nok en magefølelse på om hun har følelser for deg også!

Liver er ikke så komplisert som vi vil ha det til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...