hippopotamus! Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Du kan vel trekke fra sukkeralkoholene tror jeg. Sukkerfri Mørk sjokolade Næringsinnhold pr. 100 g: Energi 455kcal, Protein 6 g, Karbohydrat 50 g (hvorav sukkerarter <0,5 g og sukkeralkoholer 48 g), Fett 34 g. Isåfall inneholder jo denne bare 2 g karb per 100 g. Men ver obs på at du blir meget løs i magen hvis du spiser for mye av de, det har jeg lært på den vondt måten
Zitro Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 He, he... så fint for meg da! Elsker sjokolade og da spes mørk. Og synes ikke den sukkerfri smaker noe annerledes enn dem vanlige :-)
hippopotamus! Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Bare pass deg som sagt. Jeg satt på do en hel natt etter å ha trøkt i meg en hel plate, og det var sykt vondt. CAVALIER sjokolade er veldig god. Life ( helsekost) har den. Den mørke har 4 karb per 100 g, den lyse 10, men den lyse er ikke god
Zitro Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 He, he... da skal jeg begrense meg! Men 100g er jo ikke mye da... hjelp... he, he... :-) Skal teste den på helsekosten, bare tenkt på dem sukkerfrie dem har i matbutikkene jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå