Gå til innhold

Hjelp!!! Skal på KS-samtale i morgen!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal på KS samtale på sykehus i helse vest i morgen. Har allerede fått nei en gang, men skal nå til en annen lege. I mellomtiden har jeg fått psykolog-erklæring på sterk fødselsangs. Har ingen medisinske grunner for ønsket om KS. Hva tror dere? Vil denne erklæringen veie tungt ved en avgjørelse eller ikke? Dette er et forholdsvis restriktivt sykehus etter hva jeg har forstått. Gruer meg forferdelig til denne samtalen. Tviler på at det blir mye søvn i natt.

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg!

Jeg fikk erklæring fra psykolog. Fastlegen min sa at det absolutt burde være avgjørende for valget,men noen leger valgte og se bort i fra det og kun følge sin egen overbevisning.

Jeg fikk innvilget ks :) Overlegen var forholdsvis positivt innstilt til at jeg skulle ha ks fra før av,og når han fikk den erklæringen var det ingen tvil. Han fortalte meg også at slike erklæringer alltid blir tatt alvorlig.

Lykke til :)

Hei!

Håper det gjekk bra på samtalen din i dag. Kan du seie kva sjukehus du var på? Eg tilhøyrer SUS (Stavanger) og er så spent på å høyre om folk som får godkjend fødselsangst som grunn for KS. Er ikkje gravid enno, men planlegg å bli det i løpet av sommaren. Har fødd vaginalt før trass i angst. Gjer det ikkje ein gong til...

Håper det går vegen for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...