Sninni Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter p - sprøye, og hvor lenge hadde du gått på den? Har bare fått 2 sprøyter, og har nå slutta. Er nå spent på hvor lenge det går før jeg evt kan forvente å bli gravid Har lest div, men finner mest der folk har brukt den i både 1 - 2 år...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Eg har gått på p-sprøyte. Angrer! før eg gikk på de så var syklusene regelmessige å de gikk helt fint når eg gikk på den, MEN... 3år ette eg sluttet (nå) er eg enda ikke gravid, fikk beskjed om at eg har pcos å e ganske skuffet for å si de mildt... men de e jo forsjellig som du sier:)
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg gikk på p spøryte et halvt år (dvs 2sprøyter) jeg planla aldri å bli gravid den gangen,men ble det vel etter 2-3mnd tror jeg,har ei lita tøtte på snart 9mnd nå å ble gravid igjen i desember (uten å prøve) men endte i SA å jeg er nå inne i 1pp,har akkurat starta me eltester så er spent nå lykke til!
Sninni Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Jente09 ... Det gikk såpass fort ja??! det hørtes positivt ut Begynte å lure på om jeg virkelig måtte forvente å gå omtrent et år bare pga 2 sprøyter
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Jepp d gjorde d! nei,d tror jeg ikke du må..beklager spm men har du fått mens etter at du sluttet eller er d enda en stund til du skal ha den?
vilhababyasap Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har brukt p-sprøyte i ca 10 år. Jeg tok den siste sprøyten i september i fjor. Var hos legen i januar og tok blodprøver. Da fikk jeg beskjed om at utifra det de kunne se på prøvene, ville jeg være i stand til å bli gravid i løpet av 3-6 mnd. Såvidt jeg vet har jeg ikke hatt eggløsning ennå. Jeg tester morgen og kveld hver dag nå, for å prøve å få en oversikt over "syklusen". Jeg googlet litt på nettet om p-sprøytebruk og graviditet. Da fant jeg ut at Dong Quang har hjulpet flere med å regulere syklusen. Så det har jeg begynt med nå. Jeg merker at kroppen (der nede ihvertfall) endrer seg mye, så jeg er nok på vei tilbake til normalt:-) Håper bare at det går litt fort!! Jeg vet ihvertfall at jeg aldri noensinne vil anbefale noen å bruke p-sprøyte, uansett hvor behagelig det enn er. Ønsker deg lykke lykke til:-)
Sninni Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2010 Har ikke fått mens nei... Har ikke hatt heller siden jeg fikk første sprøyta, i sept - 09 og før der igjen var den litt uregelmessig... Så jeg går egentlig og venter på den nå da, slik at jeg har litt kontroll på det Har hatt murringer og stikninger i lysken og det området en liten uke nå, så jeg krysser fingrene for at den er på vei P - sprøyte er sikkert greit det når man ikke har så store planer om barn, men ikke til å anbefale når man er interessert i å planlegge litt neste barn :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå