Gå til innhold

Han er desperat etter noe å sutte på, men brekker seg bare av smokken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

What to do? Han virrer med hendenen sine og vil gjerne sutte på dem også, men klarer ikke å få dem til å være i ro ved munnen stakkar. Får vondt av ham.. Dette er etter at han har fått masse pupp, så han er ikke sulten altså. Skal vi bare la han finne ut av hendene sine og sutte på de eller prøve mer smokk? Han er nå 9 uker og vi har prøvd å innføre smokk siden 3 ukers alder.. sukk

Skrevet

Har du forsøkt ulike typer smokk?

Gutten min godtok kun Nuk den korte tiden han tok smokk på den alderen. Nå skal han kun ha Mam.

Så kan kanskje være verdt å prøve flere typer...

Skrevet

Mam har en nyfødtsmokk som er ekstra kort. Prøvd den? Den får man kjøpt på apoteket.

Ellers er det vel bare å prøve forskjellige smokker :)

Eldste gutten vår hadde et intenst suttebehov da han var baby, men tok ikke én eneste smokk. Det eneste som dugde var meg...

Noen babyer tar aldri smokken, håper dere finner en som gutten deres liker! :)

Skrevet

Om du ikke har prøvd, så anbefaler jeg å teste ut den bittelille smokken til Nuk:) Den var helt genial her i huset iallefall!:)

Skrevet

Nuk her i huset også :)

Skrevet

Vi har slitt masse med smokken, den er rett og slett ikke interessant nok. Da hun var helt lita, tok snuppa bare den prematur/nyfødtsmokken fra mam, men hun slet med å holde den inne i munnen. Da hun var ca 1 mnd dugde den ikke lengre, en kort stund tok hun bare nuk, så dugde den ikke lengre. I 1-2 mnd tok hun ingenting, men så begynte hun å ta ortodent, nå går det bare i den, den er kort, og kan suttes på og tygges på osv. Men da hun var helt ny var den mer vanskelig å holde i munnen enn andre smokker da den er så veldig kort. Men vil anbefale å prøve den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...