Gå til innhold

3D UL i oslo! Ønsker tips & anbefalinger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med erfaring fra 3d ul på Majorstueklinikken eller oslo city , evt noen andre steder? Var dere fornyde med behandlingen, fikk dere dvd og hva koster det? Når er det beste tidspunktet i sv.skapet og ta 3d ul? Er i uke 28 i morgen. Tar det lang tid å få time?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Vil på det varmeste anbefale Ultralydklinikken på Lysaker:-) www.ultralydklinikken.no, Her kan du bestille time på nettet, veldig enkelt og greit, du kan velge tidspunkt selv:-)

Det sies at mellom uke 24 og 34 men at rundt uke 28 er best:-) Jeg var 29 uker på vei da jeg tok. Ble kjempe fornøyd! Ligger bilde av lillegutt på profilen min,under bilder:-)

Betalte 900kr, fikk 36 bilder og 5 filmsnutter på dvd:-) Er KJEMPE fornøyd med behandlingen, sonografen og hele stedet:-) Ligger på Lysaker Torg så kjempe lett å komme seg dit:-)

Lykke til! Det anbefales!

Skrevet

Jeg har ikke vært på 3d enda, men har bestilt time... Bestilte først på oslo city, pga at jeg har hørt masse skryt om de :D å jeg kunne få time ganske fort... Men pga at sambo ikke får tatt seg fri fra jobb måtte jeg Bestille på Jessheim, men hørt masse skryt om de også, så gleder meg masse og håper 4 uker går fort :P

Men du får si hvordan det går med deg og hvordan du opplevde det da =0)

Lykke Til =)

Skrevet

Anbefaler Oslo City og Dr Peter Molner på det varmeste. Vi var kjempe fornøyde, han er dyktig og tok seg god tid til å vise og forklare:))

Vi har bestilt vår neste time der også..

Skrevet

Ikke vært på 3D ennå men har bestilt time på Lysaker.(skal dit om ca 4uker)

Hører så mye BRA om han som utfører 3D der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...