Gå til innhold

blødning etter orgasme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen her opplevd å få en liten blødning etter sex/orgasme?

Jeg har hatt en del blødninger i løpet av svangerskapet så langt.. men det så ut til at det hadde stoppet nå. Ikke kommer noe ca den siste uken. Var på ul tirsdag (9+6) og alt så helt fint ut..

Nå i helgen koste jeg og sambo oss litt for første gang siden jeg ble gravid.. vi hadde ikke ordentlig sex.. men.. hmm.. ja, uten å gå altfor mye i detalj, så fikk jeg i hvert fall orgasme. Ca 20 minutter etterpå gikk jeg på do, og da kom det noen dråper friskt blod i doen.. og så har det kommet litt brunlig utflod etter det??

Bør jeg ringe legen og få en ny ul tror dere??

eller bør jeg prøve å slå meg til ro med at dette er litt blod som følge av orgasmen (blodkar som sprakk eller noe i den duren..). Er 10+4 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg ville ringt og bestilt time, heller en sjekk for mye enn en for lite.

Vil ikke skremme deg men, jeg hadde samme opplevelse sist jeg ble gravid og i mitt tilfelle endte det ikke godt:(( Denne gangen ( er ca 8 uker på vei) har jeg gitt streng beskjed til mannen min at det ikke blir noe ordentlig sex på ham før jeg er i hvertfall i uke 12. Kanskje dumt av meg, men vil ikke risikere noe. Lykke til

Skrevet

Tror livmorhalsen blør veldig lett når man er gravid.Jeg blødde faktisk en del etter innvendig ultralyd forrige uke.Sikkert ikke farlig tror jeg.

Skrevet

Noen anbefaler avhold de første 12 ukene...

Ellers så er jo slimhinnene såre og blør letter og når man er gravid. Så det er jo mest sannsynlig irritasjon av slimhinner et sted?

Jeg hadde kanskje vært forsiktig om jeg hadde hatt blødninger...om ikke annet enn for psyken???

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...