Gå til innhold

Titt, titt, får jeg komme inn?

skautrollet m/surprise

Anbefalte innlegg

Vil gjerne slå følge med dere framover jeg:-)

Er i hvertfall gravid skal vite! Fikk sterkere test i dag enn på fredag:-) Rd 10 i dag:-)

Hadde en skikkelig runde med kvalme og oppkast i natt:-(( Startet ca kl 2 i natt og holdt på til 11 omtrent på formiddagen. Kjempesvett og iskald om hverandre. Måtte få Pappa til å kjøre 6 mil for å hjelpe meg med å få lufta hundene! Sambo er selvfølgelig borte på jobb fram til tirsdag.

Brakk meg så ille at jeg var livredd for å få tarmslyng. Er operert i magen og har hatt problemer med det samme tidligere så det er faktisk en reell problemstilling. Har ikke lyst til å oppleve det mens jeg er gravid så i dag har jeg vært hos lege og fått Afipram. Men håper jo at jeg slipper å ta noen da! Skal være skikkelig kvalm med oppkast før det er aktuellt... Men uansett er det godt å vite at jeg kan ta de ved behov:-))

Klem til alle sammen! Nå skal jeg bare kose meg og slappe av resten av kvelden:-))

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Velkommen inn hit :)

Jeg tok Afipran i flere uker pga kvalme med oppkast. Jeg kastet opp noen ganger til tross for disse faktisk, men berget ganske bra. Var avhengig av de jeg, funket ikke å ta det ved behov, da var det alt for sent... Men dersom du blir mye verre er det nok bedre å ta det hver dag.

Legen på Ullevål sa at det var helt ufarlig å ta de så de kunne jeg ta så lenge jeg trengte det!

Takk takk:-)

Hadde en misstanke til det ja, men jeg håper at det ikke blir flere slike runder. Er dausliten nå i kveld.

Er ikke spesiellt uggen eller kvalm ellers så satser på å prøve å stoppe det når det kommer i første runde i hvert fall. Men tusen takk for info!

Å, sitter og ser på Himmelblå nå. Gleder meg til sol og varme jeg! :-)))

Annonse

Tusen takk snøfilla!

Første UL blir allerede på onsdag, 4+0. Vet det ikke er noe spes å se enda men greit å se at det som er sitter der det skal. Har jo mista på 4+3 - 4+4 3 ganger tidligere og er veldig spent på å se om det hjelper med hormonregimet ifm IVF og støttemedisinene jeg tar nå! Gikk til 8 uker da jeg gikk på Pregnyl så krysser fingrene for at det går bra nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...