Gjest iliis Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har nå gått på metformin i ca tre uker.. Jeg er så trøtt å sliten hele tiden! Null energi, orker ingenting ol. Føler meg som en 80år gammel dame i en alder av 22 (!) Dette er fryktelig slitsomt:( Er dette pågrunn av metforminen? Flere som har det sånn?
bente83 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har også gått på metformin en stund. Men jeg klarer ikke ta den dosen jeg skal. Blir utrolig dårlig i magen, får diare og kvalme. Planen var å begynne på en om dagen, og trappe opp til tre om dagen til slutt. Men jeg har bare gitt meg, og tatt en om dagen. Ble dårlig hver gang jeg tok mer enn en. Kan ikke huske at jeg ble så trøtt og utslitt. Tar du full dose? Hvis det vil jeg anbefale å trappe ned litt og se om det hjelper. Er jo mye bivirkninger med metformin, og det varierer veldig fra person til person hvordan de reagerer, så tipper nok at det er pga dette du er så trøtt...
Gjest iliis Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 jeg begynte med en om dagen først, så to dagen etterpå også gikk jeg rett på tre piller om dagen..Så går på full dose ja.. Dårlig i magen ble jeg bare første uken.. Litt småkvalm her å der blir jeg nå også.. Men det er denne utmattelsen altså!:s Arrg, slitsomt.. Kanskje jeg skal trappe ned litt ja.. Men håper ikke det gjør meg "mindre" fruktbar da.. Vil at spiren skal sitte "igår"! hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå