Gå til innhold

Fantomspark! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det så si vær dag de siste mnd, det er så utrolig plagsomt og ekkelt å kjenne at det "sparker" i magen når det ikke er noe der;/

Hadde/har du fantomspark etter svangerskap?

Å Hvorfor har noen det?

Skrevet

jeg hadde ett i går! kan ikke si jeg er plaga med det, men savner sparkene. er kanskje derfor?

Skrevet

Jeg har det, og det kom 3-4 måneder etter fødselen og jeg har det fortsatt nå snart 6 mnd siden fødsel. Det var sikkert sånn før jeg ble gravid også, bare at nå tenker jeg over det fordi det minner meg om de første sparkene jeg kjente fra babyen. Det kjennes av og til ut som noe snurrer i magen også.

Skrevet

Jeg har det av og til, og det er 10 mnd siden jeg fødte. Veldig snålt, egentlig.

Skrevet

Eggløsning kan føles som slike "spark". Det napper liksom litt der inne. Fant ut at det kunne være det etter forrige baby.

Skrevet

hehe, der fikk jeg svar på noe jeg hadde lurt på!:P

jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg trodde det sparket, 4månder etter fødsel..! tenkte til og med kjappt at "ånei, der er jo en igjenn inni der" før jeg måtte le av hvor idiotisk det hørtes ut!:P

men JA jeg har fantomspark.. savner egentlig de ordentlige, så jeg koser meg med de få jeg innbiller meg nå:)

Skrevet

Ja, til å begynne med viste jeg eller ikke om noe som kaltes det, så tenkte " er jeg gravid? å uten å vite det så lenge?" men det var vært litt rart.. siden det er 7 mnd side fødsel og jeg bruker spiral fortiden:)

Men kjenner jeg savner babysparkene når jeg kjenner det vartfall:D

Skrevet

Jeg har fantomspark enda, snart 9mnd siden fødsel. Kom 3-4mnd etter fødsel. Lurer på hvor lenge det kommer til å vare....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...