Gå til innhold

Noen fra Haugesunds området?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Ja her nermer det seg nå:) Håper det drøyer litt.... har masse jeg skulle fått gjort her hjemme før det braker løs. De to jeg har fra før er nå 4 1/2 (gutt) og 2 1/2 (jente), venter en gutt denne gangen. Jeg har vært "moden" gravid med alle, var 36 første gang. De to første er prøverørsbarn, og så kom denne sånn helt plutselig og uventet..... :-) Var ditt svangerskap planlagt? Jeg hadde planlagt å være ferdig med graviditet og amming til jeg var 40, men nå når jeg er oppi det syns jeg det er helt uproblematisk. Har hatt et helt greit svangerskap. Var mye kvalmen i starten, men når det var over har jeg vært i stort sett fin form. Har gravide kollegaer som er mye yngre enn meg og tror ikke de har hatt det noe annerledes.

Hei:)

Så kjekt å få barn såpass tett! De har nok sikkert mye glede av hverandre. Også tredjemann sånn helt plutselig og uventet:)

Graviditeten min var planlagt! Men kom likevel som en gledelig overraskelse for å si det sånn:) tjangsen for å bli gravid avtar jo for de fleste etterhvert som en blir eldre. Vi hadde kun prøvd knapt ett år så jeg har nok ikke noe særlig problemer med å bli gravid. Kan tenke oss flere barn etterhvert også:)

Jeg har vært en del kvalm og hatt noe hodepine. Men det er blitt mye bedre nå. Har begynt å få noe bekkenplager. Men håper å få time hos fysioterapaut... at det kan hjelpe.

Hadde store bekkenplager i mitt første svangerskap...måtte ha krykker de siste månedene. Forige og nå har stort sett gått greit. Litt må det nok bli, det er jo noen kilo som skal ligge oppi det. Viktig at du slapper av når du beveger deg selv om det gjør vondt. Hvis du "spenner" deg blir det bare verre! I tillegg til bekkenløsningen ender du opp med spente muskelknuter i hele bekkenregionen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...