Gå til innhold

Det villeste du har gjort seksuelt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slikket sjokoladesaus av kølla til en tjukk klassekamerat som 14-åring, mot at han tok med seg melkesjokolade og en pakke røyk..haha

Skrevet

Jeg er nok ganske kjedelig.. Men ei venninne har sittet på instruktøren sin i paragliding i syden..

Skrevet

Det er jo ikke vilt eller morsomt, mer trist igrunn.

Skrevet

Æ pæssa på eksn min ofte. Og en anna eks hain likte at æ tråkka på pungen hans med høge hæle. Det vil æ si e ganske sært.

Skrevet

Sleika rompa til eksen min. Ikke sånn inn i rompa men rundt. Vi var sammen i mange år og han var nok den eneste jeg har gjort det på.

Skrevet

hadde en x som tente på at jeg sleika han inni nesa..

Skrevet

Hadde en fast knullekompis for noen år siden da jeg var singel, vi hadde utrolig bra og rå sex. En kveld vi var på byen sammen kom temaet trekant opp. Det endte med at jeg inviterte sjefen hans (som også er en kompis av han) med på trekant med oss. Det var noe av det heftigste jeg har vært med på, utrolig digg! HAdde ikke hatt noe imot å oppleve det en gang til...

Skrevet

Noe av det villeste må vel være da jeg lå med 3 ulike på 1 uke.

Skrevet

Er ikke så vill jeg, men jeg kan jo fortelle noe av det flaueste. Hmm,

1.vakuum i tissen mens jeg har hatt 69 som kom ut som en prompelyd.

2. Hadde sex på en offentlig do, mens vennene våre stod utenfor vinduet og tok bilde.

3. Uventet tante rød.

Glad jeg har en easy-going-man ;)

Skrevet

Hm, det villeste må ha vært da jeg lå med 3 personer på ei helg.

Og da jeg og kjæresten hadde sex i bilen... I fart.. Faen så glad det gikk bra, og ingen oppdaget oss! Ugh!

Eller da jeg og kjæresten hadde sex i et basseng.. med masse folk.

Skrevet

sex i basseng??? æsj, gla jeg aldri er i basseng :o

noe så kvalmt for andre som er i samme baseng når det flyter rundt med kjønnsafter :( fy flate, sjerpings....

å sex i bil i fart??? så jævla hennsynslaus, andre kan bli drept i bilulykke eller bli påkjørt fordi dere knuller i bilen!!!!

DU MÅ VÆRE HELT KORKA!!!!

missforstå meg rett, jeg kan og være kinky.. men ikke så bort i natta dum at eg resikerer livet til andre for å få et spennende knull!!!

Skrevet

Hmm

sex på unisex toalett på pub 16. mai....

min eks jobbet på en butikk, vi hang opp en lapp med straks tilbake låste døra og hadde sex. Tok under ti min ;-)

Ellers så har jeg hatt en eks som likte at jeg tisset på han ( i dusjen ja)

Skrevet

Tydeligvis ikke mange "ville" damer her... HAHAHAHA :)

Ærlig talt, er dette det beste dere kan komme med?

Vakuum-lyder ved 69? Det er jo helt vanlig.

Uventet mens... flaut, men faen ikke villt!

Er sikkert mange so har gjort mye mer enn meg, men for å nevne noe

-trekanter

-sex med 2 på en dag

-bondage, pisking, biting, klyping, bli FULLSTENDIG dominert

-sex med 3 jenter

-slikket både eksen og kjæresten i rumpa, og brukt dildo/buttplugg på dem

-sex ute, samt på offentlige toaletter

-sex på felleskjøkkenet på hostellet jeg og kjæresten bodde på

Ja det var ihvertfall det jeg kom på i farten.

Man må leve litt! Sex er så digg -og det må utforskes!

Skrevet

Sex med 3 stykker ila to dager. Kveling. Analsex med en homofil.

Skrevet

Tok doggy i fri natur, ved ei laksetrapp:)

Pulte i bilen mens andre kjørte forbi.

Pulte på et offentlig toalett på et utested, mens andre mennesker sto utenfor. Og mens vi holdpå i den heftige akten, så lirket trusa seg UTENFOR selve toalettet så alle kunne se den. (under do-døra)

Skrevet

em.. let me c..

sex på panseret til bilen hans i garasjen til det kjøpesenteret som er midt i asker sent. gjorde det rett utenfor den bakdøra til kinoen og sist jeg sjekket var skoavtrykkene mine fortsatt på veggen. haha

sex ved siden av en freeway da vi kjørte fra stavanger til oslo.

sex på kino.

sugde nåværende kjæreste utenfor en pizzaeri. det var sånn gang. heldig at de ikke fikk noen kunder akkurat da.

sex i skogen rett ved hytta til foreldrene hans.

runket ham under middagsbordet første julaften jeg feiret med familien hans.

my rolleapillsex.

sex på sofaen til kinohallen i asker mens folk var inne i salene og så film.

sex i heisen hjemme. bor i øverste etasje, så det var ikke så farlig.

Skrevet

Bedret seg noe nå ja... hehehe!

Kveling er noe jeg digger. Kjæresten min gjør det ofte på meg.

Og SKIKKELIG spanking... mmmm... :)

Hadde også sex med en fremmed på toalettet på et utested engang. Sto et par stk i kø og venta på oss... hehe

HI

Skrevet

Sex på et fellestoalett i et kjøpesenter, mens ei småbarnsmor kjeftet på oss utenfor døra, og hentet en ansatt på en café for å hjelpe med kjefting. Han tente visst ekstra på det. Me, not so much! Var ikke morsomt å gå ut der i fra etterpå...

Blitt voldtatt av samme fyren i rumpa. Hærlig førstegang må jeg si.

Sex på en stein i hagen til onkelen hans, mens det var st.hans-feiring 50 meter unna.

Skrevet

Usch... det hørtes ikke bra ut 19:54!

Har du anmeldt han for voldtekt?

Sånn skal det ikke være å ha sex!

Skrevet

- På videregående hadde jeg sex på skole, flere steder i bygningen, blant annet på pulten til fysikk læreren min.

- Hadde trekent med to andre jenter mens en gruppe gutter så på og filmet hele.

- har hatt sex på flyet, sex på toilett i en kinesisk restaurant, sex på utesteder.

- har (dessverre) ligget med to forskjellige gutter i løp av en dag på ferie. Gikk ut med en av dem på fest og dro hjem med kameraten hans - reiste hjem neste dagen.

- En ting man burde ikke gjøre forresten. Ikke onanere med saftis!! Den smelter jævelig fort!! blir bare klissete og ekkel.

Skrevet

sex mens flere satt rundt og så på..

fyflate hvor dum man er til tider..!

Skrevet

19:54 her.

Nei, følte at det var min feil, og det er alt for mange år siden nå. Dessuten var jeg ung og naiv og han var kjæresten min på den tiden. Men ble fort slutt på det forholdet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...