bente83 Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Er helt uvirkelig enda. Vi har ikke vært prøvere så lenge, men har pcos, og gått på pergotime noen måneder. Hadde allerede begynt å sette meg inn i prøverørs, og bestilte faktisk time hos gynekolog i morgen for en stund siden for å snakke om dette. Men helt greit for meg at samtaleemnet blir noe annet Har hatt litt symptomer denne uka; trøtt, mensensmerter og bitte litt mørk utflod to av dagene på et par dobesøk. Men var på en slitsom jobbreise, så trodde kanskje det bare skyldtes det. Men da mensen aldri kom, kunne jeg endelig ta testen. For en utrolig følelse å se krysset! Samtidig kjenner jeg at jeg er litt redd, har jo hørt at vi med pcos har større sjans for å miste. Samtidig blir det vanskelig å la være å hyle dette ut til hele verden i minst 8 uker til Får bare krysse fingrene for at dette går veien! Ha en flott søndag alle sammen! Godt å få litt utløp for gleden her inne, da jeg ikke akkurat kan si det til så mange enda
*3 prinsesser* Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer så masse!!!!!!! Venter selv i spenning, har IKM om 2 dager:D
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer:) når kan man egentlig teste når man går på pergo? sånn som me meg så tok eg el-sprøye å den har hcg hormoner i seg så eg ane ikke når eg kan få en ekte positiv test:) Gratulerer en gang til eg:)
bente83 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Tusen takk! Vet ikke helt om det fins noe regel på det. Jeg har hatt 29 dagers syklus de andre syklusene når jeg har gått på pergotime (før det var den helt håpløs ujevn). Men jeg går jo til kontroll hos gynekologen, og der sa de at det så ut til at jeg kunne få eggløsning helga for to uker siden. Tok blodprøve for å sjekke om jeg har hatt eggløsning for ei uke siden, og fikk bekreftet dette denne uka. Så jeg er vel cirka på dag 30 nå, så regnet med at en test ville gi utslag. Men litt lettere når jeg vet når jeg hadde eggløsning. Har ikke hørt noe om at det kan være hcg hormoner i pergotime som kan gi utslag på tester, og har ikke fått positiv test tidligere når jeg har gått på dette.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 ikke pergotime som har hcg:) hehe men el-sprøyten som noen tar for å sleppe egget etter pergo:) eg sleppe ikke eggene sjøl så fikk de for første gang på mandag:) håper på spire nå ja:)
bente83 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2010 Aha! da misforstod jeg deg litt Lykke til!! håper det klaffer for deg denne gangen!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 masse masse gratulerer!!!:):) det er fantastisk, inne deg akkurat nå er det en liten spire som skal vokse og bli til et lite barn!! jeg har en som sitter så fint fast der inne jeg også, helt urtolig:)
Musemor med tre søte små Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
Carina har to små gull Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå