Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nesten litt bekymra når jeg ser alt det rare gravide irriterer seg over. :s blir man virkelig så sinna av og være gravid? Kanskje jeg ikke tør å bli det likevel, syns jeg har nok humørsvingninger allerede:s

Skrevet

hvis du allerde har nok humørsvingninger fra før, bør du kanskje ikke bli gravid nei...

det er maaaange hormoner ute og går, og kroppen forandres uttolig. folk reagerer forskjellig på et svangerskap...

jeg blir en smule mer irritert ja.. men det skal jeg klare og holde ut når jeg tenker på premien:):)

Skrevet

Jeg har i perioder vært mye mer irritabel enn vanlig. Og jeg er i grunnen ganske utålmodig og irritabel til vanlig. Mannen min sier det ikke er så store forskjellen, men tror problemet er at tankene er der oftere, selv om jeg ikke alltid gir uttrykk for dem (heldigvis).

Skrevet

Mener du virkelig at man ikke bør bli gravid på fordi man blir sint i noen mnd ? Syns ikke man skal la seg stoppe av det da, for det går jo tross alt over :)

Skrevet

Jeg blir kjempeirritert i perioder, og er relativt avslappet til vanlig.

Er et mareritt å ta bussen og kan nesten ikke gå på butikken uten å blir kjempesinna. Men hva så? Det går jo over snart. Er ikke slik at man er dritsur i 9 mnd liksom ;) Håper virkelig du tullet med å ikke bli gravid pga dette. Nesten godt å kunne bli skikkelig irritabel og ha noe å skylde på innimellom ;) Hvis du er redd for sint-på-verden-gravide ville jeg heller bare holdt meg unna Kranglesiden her på forumet. De fleste er flinke til å holde seg her inne om man bare vil diskutere og provosere =)

Skrevet

jeg irriterrer meg over alt omtrent!! og blir steikane galen for ingenting!

vet ikke helt hva som antente meg igår men jeg var så sint at jeg skalv hehehe:) ler nå men sambo sa at øynene mine så rød ut...herregud...holdt på steike vafler også ringte det på samtidig...også bare eksploderte det på ett tidspunkt...

mannen fikk skylden for at det ringte på på en måte:S er en aldri så liten bombe fra før men ikke SÅ irrasjonell som dette her altså!!

Skrevet

Hahaha, må le litt jeg:) Mannen sin feil at det ringt på ja. De får gjennomgå litt i løpet av svangerskapet de også med oss hormontroll=)

Skrevet

Jeg ble skikkelig sur på mannen min i går fordi han lo av han på Luksusfellen som Kristian Valen parodierte.

Skrevet

Når jeg blir sinna, så blir ikke jeg så veldig logisk i hode mitt... Så jeg er så sinna for bare småting, så jeg ser ikke noen grunn til å ikke knuse rutene på biler som står parkert feil vei eller som har eiere som irriterer meg :P Har heldigvis ikke gjort det noen gang, men når jeg så bilen til en eks av meg sto jeg med balltre i hånda og hadde ikke noe problemer med å gjennomfør det hvis ikke det hadde vært for at vennina mi dro meg vekk derfra... Det sa bare plutselig klikk i hode mitt bare pga jeg så den bilen. =) Haha, bra jeg ikke gjorde noe..

Skrevet

Det høres jo nesten ut som om du kunne trenge et sinne-terapi-kurs, "18år og oktoberspire" - slikt er ikke normalt, gravid eller ei.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er faan ikke greit å være så full av hormoner, men det er vel verdt det.. Jeg klikker i vinkler hvis jeg ikke treffer stikkontakten på første forsøk, hvis jeg ikke treffer nøkkelhullet, hvis jeg holder på å snuble i noe som ligger på gulvet, hvis jeg taster feil da jeg skriver sms, da jeg søler, da samboer gjør noe feil... OSV OSV...

Blir sliten av meg sjæl rett og slett!!!!

:D

Skrevet

haha, jeg kjenner meg igjen i alt du sier ! Morsomt :)

Skrevet

ja hvis du ble sint over DET tøysekroppen så skjønner jeg hvorfor du irriterer deg så lett over mld jeg sender deg..... men vi er alle forskjellige.....

Selv så synes jeg det går veldig fint, er ikke så sinna egentlig, bare veldig følsom, tar lett til tårene over ting som rører meg

Skrevet

kommer an på meldignene da vettu.....;) den siste ble litt sånn hallo? i mitt hode hehehehe:)

Skrevet

Jeg har ikke vært sint i det hele tatt. De 3 første mnd gråt jeg veldig mye. Så reklamer og tok til tårene for de var jo så utrolig rørende:p

Husker en gang mannen min kommenterte min lillesøster og sa at hun hadde lagt på seg litt i det siste, jeg syntes dette var det verste jeg noen gang hadde hørt. Gråt mens svigerfar satt og så på meg med store øyne:p hehe, gangske gla de 3 første mnd er overstått:)

De fleste er bare veldig hormonelle i de første 3 mnd, så blir man mere normal etterpå:)

Nei bli gravid du Tix, varer jo ikke livet ut den hormonelle delen av graviditeten:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg blitt gravid! :) ikke kommet så langt enda, tror jeg er i 3 eller 4 uke. Må en tur til legen igjen før jeg vet det sikkert.

Håper alt går bra, veldig spennende dette.

Samboeren min mener at han skal klare og takle Evt. Humørsvingninger. :)

Skrevet

Forresten, igår så vi på et program med demente eldre menn.. Å da blei jeg så lei meg, at vi måtte bytte kanal. Tror ikke jeg hadde reagert så kraftig hvis jeg ikke hadde hvert gravid.. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...