Saftsuse 84 Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Fikk det på fredagskvelden, gikk og la meg tidlig for har arb.helg, inh\gen bedring lørdag mn dro meg nå på jobb for samvittighetens skyld. Tok 2 ibux men d hjalp i d heletatt ikke, sleit meg gjennom dagen. Ble etterhvert litt bedre, mn etter å ha spist i går ettermiddag ble d veldig mye verre igjen. Bl liggnde som en krok på soffan, vondt å trekke pusten, snu seg... VELDIG ømt og rart i øverkant av magen under ribbeina. Er vel lever, galleblære og milt som ligger der opp?? Gallestein slo meg, men, jeg er egentlig veldig tynn, bare så vidt normal vektig, og dette er det vel overvektige og gamle som sliter med?? Men, det blir verre i forbindelse med måltid, men galleblæra ligger vel på høyre side!? Jeg synes det er verst på venstre... Måtte bare si pass i dag for å komme på jobb. Sitter som en krok, har i tilegg blitt ganske løs i magen. Hva bør jeg gjøre?? Lgvakt, eller vente enda noen dager? Skal på jobb i morgen også, men blir d som i dag har jeg ikke sjangs, og jeg HATER å være borte fra jobb, får så dårlig samvittighet og hvet sjefen blir sur :S
Gjest Gul stjerne Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Hvis du har så vondt som du uttrykker, synes jeg du bør dra på legevakten. Da kan du starte evt behandling i dag, og komme deg raskere på jobben. Men det viktigste er jo at legene finner ut hva som feiler deg. Lykke til!
Saftsuse 84 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 Men hva kan d være? Liker ikke å dra til legen heller, føler meg som en hypokonder
cherry coke Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er normalt slank med et normalt kosthold, men har likevel hatt gallestein. Ta deg en tur til legen du :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Magesekken ligger på venstre siden rett under ribbena, så med de smertene du beskriver og at du er løs i magen, vil jeg tippe en form for omgangssjuka=( Jeg hadde akkurat slik, kramper i magen en dag var veldig ille, kjentes ut som jeg var konstant sulten og det ble verre når jeg spiste!!! Var løs i mnagen og det gikk over etter 2-3 dager, og de magesmertene der kjenner jeg godt igjen som jeg alltid får ved omgangssjuka!!! Se an i løpet av dagen i dag og hvis det ikke gir seg ringer du legevakten i kveld=) Men du vet jo best hvordan duy har det og føler du deg usikker ringer du bare nå =)) God bedring og lykke til ==))))))
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Hvis du har så vondt at du ikke klarer å sitte eller stå, så er du ikke hypokonder. Dra til legen, asap! og lykke til!!
HuIdra Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Jeg synes det høres ut som noe så "uskyldig" som luftsmerter. Det kan gjøre fryktelig vondt. Jeg har på akkurat samme måte som du beskriver. Forrige gang jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å røre meg, så var det pga jerntablettene jeg akkurat hadde begynt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå