Lotta2010x2012 Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Tenkte vi kunne samle oktoberbabyene:) Vet ikke om det allerede finnes en sånn link, men fant den ihvertfall ikke. Har termin den 14. Okt. og skal føde på fredrikstad sykehus, flere som ender opp der? I går spydde jeg ut over hele stue teppe, kom så brått på at jeg ikke rakk å reise meg engang.. Skulle spise en brødskive med brunost, det har jeg spist flere ganger, men i går var det rett og slett til å spy av:P Tok en bit, kjente det var helt pytan, så jeg spyttet ut brødskiva, men så hadde brunosten klistra seg til ganen, så da gikk det galt. Det var helt JÆv***, hihi:P Er såååå glad for at jeg er gravid, kan nesten ikke tro det, hehe:D:D
Lotta2010x2012 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2010 Eller man kan jo bare gå inn på terminklubber, så jeg nå
*Nøtta* Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Det finnes noe som heter terminklubber i menyen her inne,der kan du finne alle som ahr termin i Oktober. jeg har også det,18 oktober. Og akkurat den der brunostbrødskiveproblematikken har jeg hatt også. Hihi.
lykkeligmams<3 Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 hei jeg har termin akkurat en uke etter deg og skal også til fredrikstad sykehus;O) har termin den 21.okt. godt å vite at det er flere som skal til fredrikstad;) dette er min første, hva med deg?
Lotta2010x2012 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 Nøtta: Ja, er fæle greier assa:p Ja jeg så det litt etter jeg hadde skrevet innlegge:) Det er også min første. Hadde vørt moro om man traff på noen der, hehe=) Bli med inn på oktoberklubben du også, står terminklubber i kolonen til vestre her, har laget en Fredrikstad sykehus tråd:)
april09 & oktober10 Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har termin 17 oktober, og skal også føde på Fredrikstad Sykehus
Lotta2010x2012 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2010 Så koselig, bli med inn på terminklubben for oktober du også Der er det et innlegg for oss som skal føde der=)
Gull nr2 i Okt <3 Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har termin mellom 14-19 okt. litt usikker pga jeg var på tidlig ul i forig uke og da var spiren større en antatt. Men hun ville ikke si at jeg var lenger siden spirene vokser så foskjellig, så vi får se til neste ul:) Morro da, kanskje jeg treffer noen av dere på sykehuset da;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå