Gå til innhold

hvor ofte sex?

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte sex er det mest optimale? har hørt annehver, noen sier hver dag mens andre igjen hver tredje,..

prøvd i 8 mnd nå men sitter aldri:( har mista trua desverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at "ny" forskning har vist at spermen minsker i kvalitet jo lengre mannen holder det inne, og at sex hver dag skal øke sjansene veldig for å bli gravid.. Men så kan også sædcellene leve rundt 5 dager inni deg, så sex annenhver dag går helt sikkert bra. Dere må nesten se hva som passer dere best:)

Skrevet

ja:)men et annet problem her er at en uke før mens hver mnd begynner jeg med små blødninger og så kommer mensen. helt utrolig slitsomt. legen mener dette skal gå seg til selv men har ikke trua på det:( og han mener dette ikke skal være noe hinder for å bli gravid.

hva tror dere??

Skrevet

Usikker på akkurat det, men du kan jo prøve å lete litt på nett og høre andre legers meninger om saken. Det er alltid lurt å høre med flere leger, da de som oftest har forskjellige meninger mange av dem.

Men om blødningene kommer 1 uke etter EL så vil jeg tro det skal være mulig å bli gravid ja:) Men jeg er ingen lege så dette er jo bare noe jeg tror.

Jeg spottet ofte mange dager før mens før, og i tilegg hadde jeg mensen lenge. Ofte i over 2 uker i strekk, og i tilegg e sykluser. Jeg har fått ett barn og har hatt en SA så alt er vell mulig:) Vet at jeg kan bli gravid selv om jeg plages med forskjellige ting. Det tar tid, men det vil skje til slutt:)

Håper dette var litt oppmuntrende og hjalp litt på bekymringene.

Lykke til videre og håper det klaffer for dere snart! :)

Skrevet

Usikker på akkurat det, men du kan jo prøve å lete litt på nett og høre andre legers meninger om saken. Det er alltid lurt å høre med flere leger, da de som oftest har forskjellige meninger mange av dem.

Men om blødningene kommer 1 uke etter EL så vil jeg tro det skal være mulig å bli gravid ja:) Men jeg er ingen lege så dette er jo bare noe jeg tror.

Jeg spottet ofte mange dager før mens før, og i tilegg hadde jeg mensen lenge. Ofte i over 2 uker i strekk, og i tilegg e sykluser. Jeg har fått ett barn og har hatt en SA så alt er vell mulig:) Vet at jeg kan bli gravid selv om jeg plages med forskjellige ting. Det tar tid, men det vil skje til slutt:)

Håper dette var litt oppmuntrende og hjalp litt på bekymringene.

Lykke til videre og håper det klaffer for dere snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...