sprellemor Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Kan det være appelsinjuice jeg får det av? Tenkte jeg kunne prøve å finne ut hva det er som gir verst halsbrann, så slipper jeg det kanskje. Ellers er det bare å stikke innom apoteket :-)
sprellemor Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2010 Ser at det er en annen tråd om akkurat dette litt lenger ned. Jeg får bare følge litt mere med, så finner jeg nok ut av det :-)
Checkit Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Tomatgreier!! Lasagne, pizza, ketchup.....helt håpløst!!! Men da er det bare å holde seg unna, for det er jo ikke akkurat behagelig!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 alt gir meg halsbrann. Samme hva jeg putter i munnen, når kvelden og natta kommer, da kommer halsbrannen også.. så jeg har begynt å gi litt opp og heller drikke masse melk når kvelden kommer for å svekke det litt:-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Appelsinjuice Visse typer te leverpostei agurk paprika sterk mat stekt mat bacon cola tja, det var det jeg kom på i farten
Nicoline3 Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Appelsin juice Pepsi max (egentlig alt med kullsyre) Alt med tomat i (spaghetti, pizza osv) Sjokolade og sjokoladekake Agurk Paprika Hatt det i alle tre svangerskapene mine fra uke 15 ca, og må bruke gaviscone syrenøytraliserende (drikkeflaske ikke tyggetabletter) etter nesten alle måltider.
nysnupp Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Dansk salami og brunost får jeg halsbrann av itillegg til noen av de tingene nevnt over.. Melk funker nesten ikke lengre, så igår ble det litt love hearts, det hjalp litt
SpongeBob Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 For meg er halsbrannen stort sett fysisk betinget - det er rett og slett ikke plass til baby, innvoller og mageinnhold over et visst volum... Så jeg prøver å unngå å drikke/spise større mengder av gangen, og ellers bruker jeg alle tipsene som går på kroppsplassering - ligge på venstre side så hjertet dytter spiserøret opp fra magesekken, ikke bøye meg unødig osv. Synes ingenting hjelper, verken av kjerringråd eller medisiner...
NitaMora Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 ALT cirka!! spesiellt: Brus Godterier Melk og melkeholdige produkter (det er litt baklengs for det skal jo lixom hjelpe)
Live-engangtil Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Får halsbrann hvis jeg spiser for mye..og det er ikke mye for mye jeg skal ha i meg da:-( Da ligger det bare og vaker i spiserøret kjennes det ut som og raper jeg opp luft er det surt samtidig. Så det beste er å ikke spise for mye, det vil si, enkelte dager er det kun en halv brødskive om gangen, andre dager kan jeg ta en hel om gangen. Ellers kommer det fortere dersom har drukket kaffe.. Og sterk mat har jeg kuttet ut for lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå