ilo80, 1ma Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Fikk smerter i magen på fredag, var hos legen de sa det var vokse smerter. Og at det noen gang var mer ondt enn andre gang.. Men idah da jeg var på do, var det brunt utflod da jeg tisset.. var bare da. Er ikke slik at det kommer i trusa ( unnskyld detaljene) .. Er 10-4 idag. Er det noen andre som har opplevd dette og det har gådd bra?? har det helt forferdelig akkurat nu:(
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Smertene kan være at livmoren vokser, og brunt utflod under graviditetet er ganske normalt har sev hatt det, og har vært på tidlig UL pga SA tidligere, og her står alt bra til Er selv 12+2:) Lykke til
♡ Love ♡ Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg fikk også litt brun utflod (den ene gangen på do bare når jeg sto opp om morgenen) i uke 10 etter endel voksesmerter/magesmerter i noen dager, hørte med jm og hun sa at den brune utfloden kunne komme fra de skjøre slimhinnene når livmoren vokste, så hun sa at jeg ikke skulle bekymre meg. Er i uke 11 nå.
ilo80, 1ma Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Takk for svarene:) Får håpe det er skjøre slimhinner da.. Var du hos lege? tok du ul? hoff, ble i skikkelig dårlig humør.. kjenner at det murrer en del i magen:(
♡ Love ♡ Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Var ikke hos lege nei, men har bestilt meg ul i uke 12 så håper at alt ser bra ut der. Hadde også blødninger i uke 7, men alt var i orden på ul i uke 8. Har også hatt litt murringer som kommer og går, så tror det er ganske vanlig. Ring til legen din i morgen viss du er veldig bekymret å få henvisning til ul. Er ikke noe særlig å gå rundt å bekymre seg sånn.
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har også hatt brun utflod nå i helgen.. er 6+3. Har hatt en SA tidligere, har vært såååå nervøs hele helgen...Foreløpig "bare" litt brun utflod...ingen smerter, håper det går bra.. Jeg har pcos og tatt pergo for å bli gravid, så hadde allerede en time hos gyn til onsdagen, håper jeg kan få ul da. Blir bekymret med en gang, og klarer ikke glede meg over å endelig være gravid..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 tror du kan ta de med ro jeg....jeg har hatt dette fenomenet i over to uker og har vært på ul og set ett lite hjerte banke... ny ul i morgen og satser på at det enda er like bra inni der....som en over her sa så kan det godt være pga skjøre slimhinner når livmoren strekkes og vokser...det er nemlig når jeg har hatt disse vonde smertene at det har kommet ganske mye av denne brune guggen når jeg tenker meg om:) jeg er 7+3 idag men nå har det vært borte 2 dager faktisk:) tror dette går helt fint med deg jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå