Gå til innhold

Er jeg smågal om jeg gir datteren min tre fornavn?

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denne fødselshistorien (http://www.kellehampton.com/2010/01/nella-cordelia-birth-story.html), klarer jeg ikke få Cordelia ut av hodet. Jeg har likt det tidligere også, men nå, som aldri før, har det bare låst seg helt fast. Historien til Kelle Hampton er vanvittig vakker, og nå har jeg så lyst til å gi datteren min navnet Cordelia, jeg også. Les historien, så skjønner dere hva jeg mener...

Har grått i to timer nå og ikke engang den nybakte pappa får holde den velskapte lillejenta mi, må bare knusekose henne hele tiden nå... (Mulig jeg er hormonell, altså=p).

Fortsetter under...

Jada, jeg har lest den :) Litt oversosial og amerikansk, men for all del flott. Kjenner litt til den fasen da barna venter på å få diagnosen, har ikke gått gjennom det med mine egne barn altså. Sorg og glede på samme tid. Herlige bilder i historien forresten :)

Men mener fortsatt at to navn er nok på jenta di, hehe :)

Så mykje tid og energi som du har brukt på å finne det perfekte namnet trur eg nok du gjer lurt i å tenkje deg nøye om før du puttar på eit tredje namn! ;-) Men for all del, det kan jo gå fint! :-P Er det forresten lov å spørje kva namn du enda opp med? Er litt forviten, skjønar du! ;-)

Annonse

Nyyyydelig pike du har fått Kapabel!

Blir kanskje litt småintenst med Cordelia i tillegg til de to andre:) Da må du eventuelt vurdere å bytte ut det førstenavnet du allerede har? De stiller ganske likt i mitt hode, synes begge to er nydelige.

Syns det er tøft med tre fornavn jeg, så det ville gått greit hvis dere hadde kun ett felles etternavn, men jenta di har jo 1.fornavn + 2.fornavn + mellomnavn + etternavn. Ville det ikke blitt litt mye med 3 fornavn?

Syns dessuten at navnet til datteren din er nydelig nå som det er, og enda finere uten Cordelia :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...